Vermoeid en emotioneel 5 weken

<p>Dag dames!    Ik zit nu op precies vijf weken, erg vroeg nog maar merk bij mezelf dat ik zo enorm moe ben en over emotioneel...kan bij een tekenfilmpje al huilen.  Nu heb ik nog 2 kids lopen van 8 en 5 jaar oud, nu mijn vraag hebben jullie tips hiermee om te gaan zonder dat de kids er te veel last van hebben. Het hun uitleggen waarom dit zo is, is geen optie aangezien het zo vroeg is en alles nog mis kan gaan... In november jl heb ik ook een miskraam gehad, daardoor erg onzeker. Ik heb nog niet eens de huisarts of verloskundige ingelicht uit angst dat het toch weer mis gaat.. Ik merk dat de stress hierover mij overneemt, slapeloze nachten over emotioneel, en erg bot naar anderen toe...  Wat is wijsheid?    Gr Melydia</p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik zelf ben nu ook +- 4/5 weken zwanger. En ik snap je totaal. Gevoel van dat ik uitgeput ben en zwaar emotioneel. Stress me wezenloos. Merendeels om hoe andere erover gaan zeggen over mn zwangerschap. 18 januari mn 1ste echo. Enige als tip die ik kan geven is ga naar de dokter of VK en praat over je angst. En emotioneel zijn. Ja ik huil al bij Bambi maar ach mijn kinderen letten er niet zo op, mn oudste zeg dan aaah.. is zielig hè mama. En verder zeg het wanneer de tijd rijp is. 
Geniet ervan! Want 9 maanden is zo voorbij 

Terug
Bovenaan