Vermoeidheid, bevruchting?

Haii,

Vijf dagen geleden meen ik mijn ovulatie te hebben gehad en hebben mijn partner en ik het gezellig gemaakt. Sinds gisteren ben ik de hele dag zo ontzettend moe. Na kleine activiteiten zoals een terras of wandelen ben ik gesloopt en ik slaap veel.

Herkent een van jullie dit dagen na klussen? Kan het eventueel met een bevruchting te maken hebben?

Lieve groet
 
Hoi, 
 
Ik herken het niet, maar iedereen reageert natuurlijk anders. Wie weet, heel spannend! De 22e je NOD? 
 
 
Het is bloedheet, logisch dat je minder energie hebt. Het is nu 5 dagen na je ovulatie, pas als het eitje is ingenesteld kan je HCG aanmaken en pas daarna kan je iets merken van een eventuele zwangerschap. Ik zou het loslaten, lekker rustig aan doen met de warmte en over 1,5 week heb je je antwoord
 
Hi, 
Ik was vorige maand ook erg moe na mijn eisprong waardoor ik ging denken aan zwangerschap, maar bleek helaas niet zwanger! 
Bij mijn eerste zwangerschap had ik achteraf op 6 DPO al symptomen, die ik toen niet serieus nam omdat ik dacht dat het ''niet mogelijk'' was, maar dat is uiteindelijk mn enige symptoom geweest de eerste 12 weken. Mijn tepels voelde aan als schuurpapier toen ik mij aan het afdrogen was met een handdoek, volgende dag was het gevoel ook weg en niet meer terug gekomen, 9 DPO  hadden wij al een positieve zwangerschapstest. (Wij gebruikte ovulatie testen dus wist precies wanneer de eisprong was). Het kan dus wel voorkomen dat je al vroeg klachten krijgt, maar vaak is het niks :).
 
Terug
Bovenaan