Dag dames, Ik wil even jullie mening wat zouden jullie in mijn situatie doen. Sorry als t te lang wordt. Ik heb in juli een missed abortion gehad (lege vruchtzak) hier zijn wij met de eerste echo achter gekomen was toen volgens berekening 10 weken. Dit kwam heeeeel hard aan en totaal onverwachts. Na een maand ben k weer zwanger geraakt en ben nu 11 weken. Heb een kantoorbaan en werk 36 uur p week. Vanaf t begin af aan ben ik zeer vermoeid kwam moeilijk mn bed uit en in de ochtend vaak misselijk. In de nacht vaak opstaan voor plassen en kwam dan weer moeilijk in slaap. Ook ben k vanaf t begin af aan heel somber en agressief en omdat k natuurlijk een onzekere periode weer inging ivm miskraam. Rond week 6 heb ik mij ziekgemeld omdat k zoo moe en kapot was. Er werd mij toen gevraagd of ik thuis kon werken terwijl k mij ziekmeld en de hele dag aan t slapen was?! Na een uur kreeg ik een app of ik einde van de dag wilde laten weten of ik er morgen wel ben. Nou ik voel dan een druk en heb toen gezegd dat ik weer kom dus heb 1 dag ziekgemeld. Dus de volgende dag werd k op t matje geroepen en gaven ze aan dat ik de laatste tijd chago ben en opmezelf ben blablabla nou toen barstte ik in tranen en gaf aan dat t best kan kloppen omdat alles teveel wordt en dat ik super moe ben en de hormonen natuurlijk ook zn werk doen. Nou hier is niks mee gedaan ik moest maar verder gaan en op mn houding letten. De dag erna heb ik een gesprek gehad met mn manager en gaf jk aan dat t niet goed gaat en ik gewoon super moe ben blabla. Hier is ook niks mee gedaan ik moest me maar niks aantrekken van de collegas die over my aan t roddelen waren en dat ik moest genieten en aan mm baby moest denken. Dus ik weer verder gaan werken elke dag als een zombie naar werk. Een paar weken later vroeg k of k thuis mocht werken. Mn manager schudde gelijk zn hoofd en zei nee de werkzaamheden die jij verricht kunnen alleen op kantoor. Oke ik weer doorgaan en doorgaan en doorgaan. Nu ben ik 11 weken dus bijna 3 maanden verder en ben ik MENTAAAL EN FYSIEK HELEMAAAL OP! afgelopen week moest k overgeven op werk en ben ziek nr huis gegaan. Voglende dag krijg k een app of t zwangerschaps gerelateerd is ik gaf aan van ja. Oke volgende dag wordt k weer geappt en vragen ze mij of ik me wel oke voel thuis wat werk te kunnnen doen. Ik geef aan van niet zoj willen precies weten welke kwaaltje t maakt dat k ook niet thuis kan werken. Nou ik werd er kotsmisselijk van 3 maaanden lang ben ik komen werken mocht k niet thuis werken en nu ik me ziekmeld nu ik UITGEPUT benmoet k Opeens thuis werken. Ik voel me voor de gek gehouden ik voel woede ik voel onrecht ik ben helemaaal op. Wat zouden jullie doen?