Vermoeidheid, wat doen jullie?

Ik weet dat het niet zo heel lang meer zal duren en het is ook al een stuk beter, maarre wat doen jullie om je ogen een beetje open te houden.

Ik heb een dochter van bijna 18 maanden en een full-time baan. De afgelopen week werd m'n dochter elke twee uur wakker. Ik ben zolangzaamaan kapot....Heeft iemand nog tips?
De enige tip van aan je vermoeidheid toegeven gaat helaas niet zo!

Groetjes

Ik ben ook heel erg moe, en heb nu het idee dat het minder wordt (ben nu 12 weken 1 dag). Maar het varieert nog steeds heel erg en ik moet 's avonds na het eten echt nog even een uurtje gestrekt. Ik snap dat bijslapen met een dochter die zelf haar ogen niet dicht doet lastig is, maar misschien kan je je dochter een nachtje in het weekend uitbesteden aan opa en oma? Zodat jij in ieder geval een nachtje kan slapen. En verder vroeg naar bed en weinig plannen buiten werk.

Overigens, ik ben vorige week geswitched van foliumzuur naar een multivitamine voor zwangere vrouwen en ik voel me meteen een stuk beter. Misschien helpt zoiets bij jou ook?

Succes!

Esk

Hoi,

Ook ik herken die vermoeidheid wel ik had er bij mijn vorige zwangerschap volgends mij wel iets meer last van dan nu maar goed tips... Tja idd aan je aan je vermoeidheid overgeven proberen elk slaapje wat je kunt pakken te nemen goed op je voeding te letten (misschien je ijzergehalte een keer laten prikken bij de dokter?? sávonds optijd naar bed en hoe raar het ook klinkt blijven bewegen is denk ik ook erg goed vaak blijf je daar wel fit door!

Nou ik ben bang dat je er niet veel aan hebt ik hoop dat je je snel beter voelt

Groetjes

Ik kan je helaas niet helpen maar ik ben het wel eens met Esk - kan iemand even de zorg uit handen nemen zodat je wat kunt bijslapen? Het is nu eenmaal zo dat je niet op een andere manier met die vermoeidheid kunt omgaan dan toch regelmatig je rust proberen te nemen.
En die vitamines is wellicht ook een idee. Ik slik de zwangerschapsvitaminen van VSM en ik heb het idee dat ik daardoor wel redelijk fit blijf. sterkte!

hoi,
ik ben ook me multi vitamine.ik heb zakje zoute dorp in me tas zitten.regelmatig wat eten.
ik ben heel brutaal geweest.
gisteren liep ik met 2 vesten aan had het zo koud.ging met me dochter naar de patatzaak had ik beloofd.nam klein blikje cola,knapte helemaal op.
vanmiddag zakte ik ook in en was boodschappen aan het doen en kwam die kleine blikjes tegen,mooi meegenomen.zo klein bikje moet kunnen hoor.
het werkt wel.
gr marjan

Misschien helpt de suiker daarin dan, dat kan wellicht ook. Wat druivensuiker in je tas. Grappig, ik heb sinds tijden weer twee keer een puntzak zwart-witjes gekocht, ook lekker zout.

Hoi Ing,
ah zoute drop....:) Hier in München moeilijk te krijgen, maar de hormonen hebbe me zover gedreven dat ik het via internet besteld heb :). Erg, hè?
Als het goed is komt het vandaag aan: jippie!
Gelukkig heeft m'n dochter een aantal nachten weer gewoon doorgeslapen, en ben ik om 9 uur al naar bed gegaan. Dat heeft heel erg geholpen!
Groetjes,
Meinke

haha lekker he... kreeg op ergens anders al de waarschuwing dat te veel drop 'vet slecht' is :)))... Nu ben ik er van overtuigd dat alles met 'te' slecht is en ik kan wel mate houden gelukkig hehe... je zou je bijna schuldig gaan voelen.... NOT
Alles met mate (op een enkele uitspatting na) en vooral veel groente, fruit en nu en dan sporten. Man ik ben zoooo gezond bezig al zeg ik het zelf..

Terug
Bovenaan