Vermoeidheid

A

Anoniem

Guest
<p>ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger.</p><p>ik had een lege vruchtzak deze is gelukkig gevuld nu, na een week onzekerheid?</p><p>ik ben wel al weken heel vermoeid.</p><p>hebben jullie tips of iets wat ik hier aan kan doen </p>

Slapen!

Nee, maar serieus.. Er is weinig aan te doen. Je lijf heeft het enorm druk met dat kleine blobje in je buik! Ik was de eerste weken ook doodmoe, kon elk moment van de dag wel een dutje doen. Bij mij ging het rond 10 weken geloof ik weer beter, meestal is het 2e trimester sowieso beter te doen.

Geniet maar van het idee dat er iets moois groeit in je buik, en probeer ondertussen maar een extra dutje te doen ;)

Same hier!
Ik was kapot in het begin. Maarja er gebeurt ook nogal wat in je lijf. Het enige wat er valt te doen is goed voor jezelf zorgen: gezond eten en drinken en genoeg rust nemen.
Voor mij was het ook fijn om over te kunnen praten. Maarja niemand weet het tot 12 weken. Ik heb daarom toch mijn familie wat eerder in vertrouwen genomen. Je kan natuurlijk ook met je verloskundige praten.
Bij mij trok het in het tweede trimester gelukkig bij.
veel succes!  

Ja het is zo vermoeiend, dat je gewoon nog vermoeiender word.
zou willen dat het wat minder word die vermoeidheid zou wel de hele dag kunnen slapen
maar genieten doe ik zeker elke dag☺️
Zo blij en nog zo pril.

Hoe vervelend het ook is, omarm alle kwaaltjes! Je bent zwanger en het hoort erbij. Bij mijn vorige zwangerschap was ik van het begin tot het eind moe en sliep slecht. Gewoon rust pakken wanneer je kan! Succes! 

Yup heel herkenbaar. Ik vond autorijden zelfs best eng want ik kon letterlijk met mijn hoofd op het stuur in slaap vallen..... 
In de supermarkt, ook al had ik maar 3 dingen nodig, pakte ik een karretje zodat ik me kon vasthouden zo moe en misselijk was ik. 
IN de avond om 8 uur naar bed, ik ging pas om 11 uur naar mijn werk en ging al om 4 uur naar huis. Mijn baas wist al heel snel dat ik zwanger was dus dit kon ik prima doen....Mijn collega`s vonden het wel vreemd maar begrepen het direct zodra ze het wisten! 
Met een week of 13-14 dacht ik ineens, he, ik ben minder moe! Ik val niet meer te pas en te onpas in slaap! Vanaf week 15 kon ik dan ook eindelijk weer gaan sporten! Die eerste 14 weken waren een drama, ik kon echt helemaal niets behalve liggen.... 
Houd vol! Het wordt beter, echt waar. 

Luisteren naar je lichaam, meer kun je niet doen..
 Ik ben nu 24 weken zwanger en nog steeds heel erg moe. Ben als sinds 14 weken zwangerschap niet meer aan het werk. Het is enorm vervelend, maar je kunt er niets aan doen..

Terug
Bovenaan