Vermoeidheid

Hoi ik ben nu 31 weken zwanger en merk dat ik veel vermoeider ben dan eerder. Ik heb daar m'n hele zwangerschap nog niet zo last van gehad als nu.
Mijn waardes zijn goed, deze zijn pas nog gecontroleerd.
Is dit herkenbaar voor sommigen? Hoort dat bij het 3e trimester?
 
Herkenbaar! Ik val gewoon in slaap…
Probeer eens wat paranoten(maximaal 6 per dag van eten) of ongezouten cashewnoten. Die geven energie en zijn gezond.
 
Ja heel herkenbaar, maar ook heel vervelend! Ik ben nu 33 weken en ik heb ook zo.weinig energie. Terwijl ik elke middag slaap. Wat mij helpt is om naar buiten te gaan ook al moet ik mezelf dan wel de deur uit schoppen. Krijg dan wel weer wat energie van de buitenlucht. En verder ook af en toe maar lekker aan toegeven en de lat iets lager leggen. We hebben een geldige reden :p. Sterkte en geniet ook van je zwangerschap!
 
Herkenbaar hoor, ben nu 32 weken zwanger van nr 2 en kan soms m’n ene been niet voor de andere zetten. Ijzer is nog voldoende hoog maar was wel flink gezakt en op het randje dus ik ben met floradix begonnen. Kwaad kan het vast niet.

Tijd voor verlof
 
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Je gaat bijna aan jezelf twijfelen. Misschien dat de kleine op de een of andere manier meer van m'n lijf vraagt waardoor ik sneller moe ben. Ik geef er maar gewoon aan toe en pak m'n rust als ik voel dat het nodig is.
 
Hoi, 
Heel herkenbaar en ik zit pas op de 23 weken. Sommige dagen gaat het wel, maar icm dat ik  snel een lage bloeddruk heb kom ik nauwelijks aan beweging toe. Ik moet me ook echt aanzetten tot activiteiten en als ik iets heb gedaan, al is het maar twintig minuutjes lopen, moet ik al neerploffen. Erg irritant, maar het hoort erbij helaas.
 
 
Terug
Bovenaan