vermoeidheid

ik weet niet meer hoeveel weken ik precies zwanger was, geloof tegen de 30 weken ofzo, en ik had op een gegeven moment het gevoel dat ik thuis alleen nog maar sliep om weer een beetje uitgerust op mijn werk te verschijnen. Dat was voor mij het moment dat ik naar mijn baas ben gestapt en gevraagd heb of ik niet korter kon gaan werken. Ik ben toen 2 uur minder op een dag gaan werken en dat ging stukken beter. toen heb ik het nog volgehouden tot de dag waarop mijn verlof in ging.
Ik zou zeggen anna, volg je gevoel en doe wat je denkt dat goed voor jou, je lijf en je baby is, dat is het beste wat er is, en praat er anders eens met je baas of collega over.

sterkte en een voorspoedige zwangerschap verder.

groetjes sandra (moeder van Kim 15 weken)
 
ja, heb ik ervaring mee.
de moeheid die normaal na de 12 -13 wkn overgaat is bij mij nooit overgegaan.
ik lig nog steeds om 21.00 in bed tot 8.00. en slaap ontzettend goed.
dus werk ik vanaf jan. al minder. ik ben eind mei uitgerekend.
ik heb nu de laatste maand overdag wat meer energie.
het minder werken heb ik met de arbo arts afgesproken, en die stond achter mij.

succes


 
Hoi Anna,

Ik zat ook te wachten totdat met 12 weken de vermoeidheid over zou gaan, maar de realiteit is dat ik al 8 1/2 maand nergens meer toe in staat ben vanwege mijn vermoeidheid. En dat terwijl ik heel veel sportte en het verschrikkelijk vind om de hele dag op mijn kont te zitten en zoveel te slapen. Nu heb ik mijn hoop gevestigd op na de bevalling, please laat mij weer de baas zijn over mijn eigen lichaam!!!!

Succes en ik hoop dat het bij jou over gaat!
Liefs, Pam
(37w,5d)
 
PS Ik heb geen ervaring met tijdelijk minder werken, maar mijn contract was afgelopen toen ik 27 weken was en toen hoefde ik dus helemaal niet meer te werken. Daarna voelde ik me stukken beter; 36 uur was gewoon te veel. Dus ik zou het bespreken met mijn baas als ik jou was, je moet echt naar je lichaam luisteren!
 
Terug
Bovenaan