vermoeidheid

hallo,
IK ben nu bijna 17 weken alweer. Ze zeggen dat de vermoeidheid weggaat na 16 weken, dit is bij mij nog helemaal niet zo. Me leven bestaat op het moment uit werken en slapen. Ik heb bijna geen avond meer. Kennen jullie dit?

Ik ben a.s. zondag 19 weken, maar heb ook nog steeds last van vermoeidheid hoor! De ene dag gaat beter dan de andere, dus probeer ik de dagen dat ik me wat fitter voel maar goed te benutten! Verder geen klachten dus als het daar bij blijft vind ik het best, maar voel me zo saai, mijn man zegt dat het wel meevalt, maar het is gewoon niet leuk als je je zo futloos voelt.

liefs danielle

Hallo

Ik ben nu bijna 18 weken   en het gaat nu op en af enen dag meer energie dan de andere maar wel gelukkig steeds meer. J ekrijgt ook lekker veel rust als er al 3 rondlopen.  We houde ons maar vast dat we over 5 weken op vacantie gaan en dan kan ik helemaal bij tanken.
Groetjes Yvonne

Ik heb afgelopen week even nagevraagd bij de   verloskundige,
aangezien je overal leest dat je je na de eerste 3 maanden weer energieker voelt etc.
Zij zei dat over het algemeen week 20 tot 30 juist de weken zijn waarin je je het beste voelt; er is dus nog hoop
Ik heb overigens wel het idee dat het iets beter wordt bij mij, eerst  had ik elke dag na mijn werk helemaal geen energie meer, en waren vooral de middagen zwaar, nu alleen 's avonds. En gister na een etentje naar de 21.45 film geweest en de hele film wakker gebleven!

quote: daan_tjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2008 16:30:26'));

Ik ben a.s. zondag 19 weken, maar heb ook nog steeds last van vermoeidheid hoor! De ene dag gaat beter dan de andere, dus probeer ik de dagen dat ik me wat fitter voel maar goed te benutten! Verder geen klachten dus als het daar bij blijft vind ik het best, maar voel me zo saai, mijn man zegt dat het wel meevalt, maar het is gewoon niet leuk als je je zo futloos voelt.

liefs danielle

hoi daan_tjuh,
Ik snap ook helemaal wat je bedoelt als je je zo futloos voelt. In het begin dacht ik ach het hoort erbij, maar naarmate het langer duurt begint het wel vermoeiend te worden.
Je wilt zoveel, maar in de avond kan je zo weinig. Maar goed als dit het is...zou toch graag meer willen. Is dit ook jouw eerste zwangerschap?

Terug
Bovenaan