Vermoeidheid

Hallo Dames,

Wie van jullie heeft last van vermoeidheid ? Ik ben namelijk zooooooo moe.
Als ik me bed uit moet omdat ik moet werken lijkt het als of ik de hele nacht niet heb geslapen zo moe ben ik...

Herkennen jullie dit ?

Groetjes Aaliyah

Ik herken dit ook, is net of ik dagen noet geslapen heb. Maar dat hoord er bij.
Je lichaam zo ontzettend hard aan het werk.

Hoeveel weken ben je zwanger??
ik ongeveer 5. moet nog een goede termijn echo krijgen

groetjes quinta

Ok en is dat lleen de eerste weken zo of de hele zwangerschap ?
Ik weet niet precies hoever heb a.s. dinsdag een afspraak in het ziekenhuis voor een vaginale echo om te kijken of het vruchtje er nog zit heb vorige week een bloeding gehad. Dus moet dat even afwachten.

Hey,
Ik ben nu 21 weken zwanger en heb de eerste 13 weken erg veel last gehad van vermoeidheid. Ook nu nog heb ik dagen dat ik niet vooruit kom vanwege vermoeidheid. Dit is dan ook de enige kwaal die ik heb tot nu toe. Ben niet misselijk geweest of moeten spugen.
Voor iedereen is dit dus weer anders.

Heel verschillend idd.
Ze zeggen dat de ergste moeheid rond de vier maanden over is, ik ben nu 20 weken en is ietsiepietsie beter geworden, maar val nog regelmatig op de bank in slaap in de avond en sochtens kom ik haast mn bed niet uit....

dus ik ben bang dat ik r heel de zwangerschap last van zal hebben, maar dat hoeft dus niet.

Hi Aaliyah,

Ook hier iemand met hele erge vermoeidheid. Ik had ook nog eens een hele lage bloeddruk en een laag Hb gehalte, dus dat maakte me extra vermoeid. Bij de vorige zwangerschap heb ik 9 maanden last gehouden van die vermoeidheid, maar ik moet wel zeggen dat het de laatste maanden minder werd. Juist toen ik ging genieten van de zwangerschap, werd onze zoon geboren.

Ook nu heb ik weer last van de vermoeidheid. Ook de bloeddruk is erg laag, mijn Hb is nu redelijk goed. Wellicht dat ik me nu ook iets beter voel dan de vorige keer. Ik ben nu 14 weken. Ik ga er van uit dat het niet overgaat de komende 6 maanden, maar ik weet er wel mee om te gaan.

Neem je rust als je die nodig hebt. En als je fulltime werkt, ga dan een paar uur per dag minder werken. Dan kun je dan je rust nemen.

Gr. Tamara.

ik heb de eerste 9 weken weinig last gehad van vermoeidheid, het begint nu vanaf de 10e week toe te nemen en dan vooral s middags en s avonds kan heel de tijd dutjes doen, dus als ik weekend heb doe ik dat ook maar...

groetjes

Ik ben ook erg moe... Ben nu ergens tussen de 6 en 8 weken zwanger en ben al bijna 3 weken erg moe. Ik kan de hele dag wel slapen!
Ik hoop dat het over een maandje of twee wel iets minder is, want werken is best zwaar nu.

Terug
Bovenaan