vermoeidheid

Hebben jullie ook allemaal zo last van vermoeidheid?!
Ik moet nu zo naar een personeelsfeest, ben echt doodop meestal ga ik tegenwoordig rond een uur of negen naar bed, en nu moet ik nog wakker en enthousiast doen. Toch wel lastig dan dat niemand nog weet van de zwangerschap.
Ik zie er al weken uitgeput uit, en hou het nu op een flinke verkoudheid. Ben ook echt al weken lang snotterig, maar dat heeft volgens mij meer te maken met een aangewakkerde allergie door de zwangerschap.
Ach ja in ieder geval een goed excuus, alhoewel ik mn twijfels heb of er nog niemand is die het door heeft!

Meestal valt het mensen toch niet zo snel op (tenminste hier niet ;-)), hoor.
Maar ik herken het wel. Ik moet ook echt 's middags even een tukkie doen. Ook al is het maar een kwartier/half uurtje. Anders kak ik tegen een uur of 4 helemaal in.

Succes en ik hoop dat je toch een leuke avond hebt (gehad).

Die moeheid hoort er echt bij hè! Ik lig meestal ook zo vroeg op bed, want anders val ik op de bank in slaap.
Mijn voordeel is dat ze het op het werk al heel vroeg wisten. Ik heb 2x een miskraam gehad en de ene pas in juli. Ze leven dus erg mee. Ik heb ook best zwaar werk, dus nu wordt er meer rekening met me gehouden.
Ze zeggen altijd dat je na de eerste 3 maanden minder moe wordt, dus daar hopen we dan maar op hè .

Ja ik herken het, ben echt doodmoe de hele dag pff ik vind het nu erger dan de eerste keer toen moest natuurlijk niks nu heb ik een kleintje van 14 maand rondlopen die veel aandacht nodig heeft dus als hij slaapt ga ik ook mooi na bed toe smiddags en savonds ruim ik even de boel op ff zitten en dan ga ik ook na bed toe. Ben verder ook zo beroerd als een hond net als eerste keer hoop nu alleen niet 7 maanden want daar word je ook moe van. Hoop dat de 3 maanden snel voorbij zijn haha

xxx

ik ken het helemaal. ik ben nu bijna 11 weken maar ben ook zo moe de hele zwangerschap tot nu toe nog.
En de verkoudheid heb ik ook al last van van het moment dat ik zwanger was. De verloskundige zei dat het veel voorkomt in de zwangerschap en dat je de rest van de zwangerschap er nog wel last van kunt houden.
Hopelijk gaat die vermoeidheid snel over want het is niks aan zo he!

Ja ik heb er nog wel van kunnen genieten, alhoewel ik om 22.45 gegaan ben. Werd nog wel uitgenodigd voor een dagje sauna vandaag met twee collega's waar ik dat wel vaker mee doe, heb maar gezegd dat ik vandaag al drukke plannen had, en bedenk me nu dat ik op hyves net heb gezet dat ik zit te bedenken wat ik vandaag ga doen op deze regenachtige zondag. Stupid!

Die verkoudheid blijft idd aan houden, maar gelukkig slaap ik nu weer 's nachts ( heb er bijna 3 weken niet van kunnen slapen)

Ik weet uit ervaring dat die vermoeidheid ergens tussen de 12 en 16 weken afneemt tot verdwijnt, en ga er dus vanuit dat dat nu ook wel weer zal gebeuren. Vooralsnog vind ik het ook wel een fijne bevestigging van de zwangerschap.
Maar je func tioneert er niet makkelijker mee.
Helaas zijn mijn kinderen ook wat te groot voor een middagdutje alhoewel de jongste 1 x per week nog wel instort en ik dan probeer ook wat te slapen.
Ach ja, tijdelijke ongemakken voor een goed doel!

Ik ben wel wat hangerig, maar niet echt vermoeid over het algemeen.
Gister avond had ik een feest en lag daardoor pas tegen half 3 op bed, nu ben ik echt heel moe. Daar heb ik anders nooit last van...
Ik ga ook steeds wel rond half 10 / 10 uur naar bed. Normaal barst ik echt van de energie, maar nu ben ik wat rustiger en wat sneller moe. Echt niks voor mij!
Maar inderdaad, wel een fijne bevestiging ook dat het wel goed zal zijn met de baby!

ik kan klokkie rond slapen zonder moeite nu
ik ben al moe als ik opsta ongelofelijk erg
en dan doe ik geen gekke dingen ik probeer alles zo normaal mogelijk te doen
ik hoopdat dat wel minder word !!

Terug
Bovenaan