Vermoeidheid

elize81

New member
Heeft iemand nog tips hoe je met deze vermoeidheid om moet gaan, want het is bijna niet vol te houden.ik heb nog een dochter van 4 1/2 die naar school moet en zwemles,' s ochtends er vroeg uit, maar ik heb zo'n slaap.vanochtend weer terug in bed gedoken toen mn meisie op school zat, maar het huishouden loopt ook achter..ben niet te genieten..sorry moest het even kwijt.krijg ik ook nog van die opmerkingen goh je ziet zo wit, of ' nog niet uitgeslapen'.daar knap ik wel van op :(
 
Oh ja, fijn hè, van die opmerkingen.....zeg dan niets....
Ik herken je gevoel wel hoor. Ik heb er ook 1 die naar school moet. Gelukkig blijft hij 2 dagen in de week over, dus hoef ik alleen op dinsdag tussen de middag heen en weer.
Ik heb er ook nog 1 van bijna 3, maar die krijg ik gelukkig nog wel regelmatig s middags haar bed in, zodat ik ook even kan liggen.
Maar mijn huishouden loopt ook behoorlijk achter :-(
Gelukkig doet mijn vriend ook wel veel, dus dat scheelt. Maar ja, dat geeft mij ook weer een schuldgevoel....
Het enige wat je er aan kunt doen is er aan toegeven volgens mij, dus als je kunt even gaan liggen en s avonds ook op tijd er in....

Sterkte! Hoop dat je je snel beter voelt!
 
Hey meid,

Pak je rust wat je pakken kan! Laat het huishouden voor wat het is.. vraag desnoods of je man een keer wil stofzuigen of eten maakt.. heb ik ook gedaan
.. bij mij gaat het nu weer wat beter maar ik heb ook heel veel geslapen en het huishouden gelaten voor wat het was.. mijn vriend heeft een keer extra stofgezogem en helpt nu mee met de boodschappen.. enz, je moet er wel aan toe geven anders hou je het niet vol.. doe de dingen die je echt moet doen zoals voor jezelf en je dochter zorgen en de rest komt wel weer hoor..
Het word echt weer beter ik ga het nu ook merken.. ben morgen 11 weken. Maar het maakt me ook wel weer onzeker dat de kwalen minder worden..

Geef er lekker aan toe meid!

Liefs

 
Hallo

Ik heb er gister met mijn verloskundige overgehad.
Ook ik ben namelijk erg moe,geloof het of niet maar je MOET er aan toe geven!En vit B6 halen en slikken.

Ik hoop dat het gaat helpen.

Groetjes
 
Ik lag er gister ook al om 19.15u in, met hoofdpijn want heel mn nek zit vast..
ging ik ook nog over mn nek van de gravitamon die ik voorgeschreven heb gekregen tegen de vermoeidheid, die neem ik dus ook niet meer..
Helaas is mn vriend niet veel thuis, hij is vrachtwagechauffeur, 's nachts rond uur 4 al weg..als hij thuis is helpt hij me goed en is druk om het huis op orde te krijgen..
Ik ga er meer aan toe geven en er minder tegen vechten, want dat kost alleen nog maar meer energie, en hoop echt dat het straks minder gaat worden!bedankt voor jullie reacties..
 
Terug
Bovenaan