vermoeiend sinds hij kan lopen

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje loopt sinds 2 weken, hartstikke leuk, maar hij wil niets anders meer.
Dat is ook nog niet zo erg als hij maar bij me blijft maar hij loopt alle kanten op behalve de kant waar ik naartoe ga.
Ook als we naar het strand gaan, loopt hij van me weg en loopt alleen maar verder weg.
Hebben jullie dat ook en wat kan je hieraan doen?

bedankt voor de tips
Rachel

mijne loopt sinds hij 11 maand is. Sinds een week kan hij ook rennen. Hij is nu bijna 15 maand en mijne loopt alle kanten op. Als ik hem roep en we zijn buiten gaat hij juist wegrennen.

Ik wil ook tips

luke loopt ook altijd weg maar als hij in de gaten krijgt dat ik er niet achter aan kom komt hij terug.
ga dan om een hoekje staan kijken maar zodat hij me niet ziet als hij me ziet loopt hij alleen maar verder .ja lastig he zo hebben wij het ook zo vaak als zijn oudere broer van 4 met zoijn vriendjes de poort uit gaat en 100 keer vergeet de deur dicht te doen.hij loopt gelijk weg.handje geven lijkt opdeze leeftijd ook een taboe voor ze .
alexandra

heel herkenbaar. Ilyas loopt al wel een tijdje, maar gaat ook alle kanten op. Soms wil hij wel een handje en als ik echt ergens naar toe moet, gaat hij in de kinderwagen.  
Er zijn van die speciale tuigjes te koop, misschien is dat een idee???  

Terug
Bovenaan