vermoeiheid

Ethan is onderhand bijna 7 weken oud..
maar ik ben nog altijd dood op heb bijna de hele dag door hoofdpijn van de vermoeidheid..
dan weet ik dat borstvoeding met energie vergt maar is dit normaal hebben jullie hier ook last van?

ik denk er overna om toch vitamines te nemen van Davitamon mamafit.. wie heeft hier ervaring mee en gebruiken jullie ook wat extra's

Hai.
Ik heb er ook last van. Lig 's ochtends wel lang op bed. Fedde slaapt dan ook elke keer weer.
Ik gebruik multivitamines voor bv mamma's en floradix tabletjes.
Is je ijzer gehalte goed? Daar kan je ook extra moe van worden!

Hoi, ben blij om het te lezen, want heb er ook last van. Dacht dat hij aan mij lag. Moet zeggen dat ik al wel heel veel doe en ik zorg alleen voor Caspar. Maar hebt vaak last van vermoeide, zware benen en af te toe duizelig. Merk het echt als ik te veel gedaan heb. Slik extra vitamines die ik ook al tijdens de zwangerschap slikte. Maar weet niet of dat helpt. Geef ook borstvoeding. Ben ook bijna terug op mijn oude gewicht (Caspar wordt zondag 6 weken). Dat zegt natuurlijk ook wat. Is allemaal energie verbruik. Mijn ijzer is onlangs gemeten (want was direct na de bevalling veel te laag) en is goed.

mijn hb is nog niet weer gemeten na de bevalling was hij goed..
volgende week heb ik me nacontrole bij de gyn zal het haar eens voor leggen misschien heeft zij nog meer tips..

BEn ook extreem moe... maar slaap meestal ook niet meer dan 6 uur per nacht en niet meer dan 3 uur achter elkaar dan kom je niet in je diepste slaap heb ik me laten vertellen...
En het zorgen voor je kind schijnt meer energie te kosten dan de borstvoeding.. de meeste 'nieuwe' moeders zijn de eerste 3 maanden extreem moe volgens mij!

ben ook erg moe en geef geen bv, kan savonds bijna mn ogen niet meer open houden.
Slik de multivit voor mama's van etos merk, het hoort er gewoon bij omdat je kleintje gewoon veel van je vergt, en je geen hele nachten meer kan maken,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan