vernauwd voorhuidje!!!.....?

A

Anoniem

Guest
Hoi moeders en a.s. moeders,

Ik heb vandaag ontdekt dat mijn zoontje maar een hele kleine opening heeft bij zijn
piemeltje!
Ik wou het eens goed wassen maar kan helemaal niks naar doen,het is maar een ienie mienie sneetje.
Morgen snel naar de dokter ,vind het doodeng!
Herkent iemand dit?en is er wat mee te doen?
Moet er niet aan denken dat hij eraan geholpen moet worden!

Liefs,viona

Hoi,
Het ligt er dus een beetje aan hoe oud je zoontje is. De eerste tijd hoort het voorhuidje zo strak om het piemeltje te zitten en kun je dus het eikeltje niet tevoorschijn halen. Op een gegeven moment (ik weet niet precies wanneer) kan dat wel en dán pas kun je het voorzichtig schoonmaken. Mijn zoontje is 1,5 en het kan dus nu pas.

Ik ken ook iemand die dat probleem had en ze moesten ook laten kijken of het anders besneden moest worden of niet.
Uiteindelijk hoefde dit niet maar na verloop van tijd paste niet de gehele voorhuid meer over de eikel.. Maar nergens last van..
Ik zou me niet te druk maken en hoop voor je dat er niks speciaals te gebeuren moet.

groetjes

Hai,
Hoe oud is je zoontje? Want de eerste jaren zit het sowieso verkleeft. Mijn zoon word binnenkort 2 dus dan laat ik het bij het consultatiebureau controleren. Maar volgens mij zolang ze er geen last van hebbben........hoef je er niets aan te doen. Zolang de plas er maar door heen kan zonder dat het meteen een ballonnetje wordt.

Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan