Vernieuwde kunstvoeding

<p>De kunstvoeding is onlangs aangepast, dit komt door een wetswijziging. Mijn zoontje is nu 3 maanden oud en had voorheen niet echt ergens last van, natuurlijk wel ooit krampjes en mondjes terug geven. Maar nu ik de aangepaste voeding heb heeft hij veel meer krampen en spuugt hij veel meer! Dit begint al direct na de fles met een dikke papachtige substantie en tegen de volgende fles is het voornamelijk doorzichtig. Hij is ook veel huileriger als anders en slaapt stukken minder. Dit kan natuurlijk ook van de regeldagen komen die ze rond 3 maanden hebben. Maar ik vroeg me af of er meer mensen dit probleem hebben? Wij gebruiken de nutrilon standaard 1..</p>
 
Hoe lang gebruik je de nieuwe voeding al? Ze zeggen dat je voeding 2 weken de tijd moet geven om je baby er aan te laten wennen. Anders Johannesbroodpitmeel tegen het spugen?
 
Dat heb ik ook gemerkt dat de voeding aangepast is. Mijn zoontje (vandaag 8 weken) had ook last van krampjes en teruggeven. Meer dan anders. Het leek ook alsof hij niet meer genoeg had aan deze voeding en kwam steeds eerder voor de fles. Op advies van CB gestart met nutrilon forte maar het kan dus ook aan de aanpassing van de nutrilon standaard liggen. 
 
Dat heb ik ook gemerkt dat de voeding aangepast is. Mijn zoontje (vandaag 8 weken) had ook last van krampjes en teruggeven. Meer dan anders. Het leek ook alsof hij niet meer genoeg had aan deze voeding en kwam steeds eerder voor de fles. Op advies van CB gestart met nutrilon forte maar het kan dus ook aan de aanpassing van de nutrilon standaard liggen. 
 
Terug
Bovenaan