Vernoemen na rijk Johannes wie weet er een naam.

<p>Wij willen heel graag mijn vader vernoemen als het een jongetje word. Zijn naam is Rijk. Hier kan je Rick van maken maar ik houd zelf wel van iets apartere naam.</p><p>Nu hebben we bedacht om na mij vader en mijn man te vernoemen.</p><p>Rijk Johannes. Ik kom er alleen niet uit. Vind wel erg mooi als alle letters van de naam er in terug komen.</p><p style="text-align: right;">Had zelf Yannick maar maar de c en y komen niet in de naam terug. Hebben jullie ideeën? </p>

Je wilt hem niet Rijk noemen. Ik vindt dat ook een erg leuke en originele naam. 
Of deze namen. Het is best lastig alle letters erin laten voorkomen.
-Jonah-Roan-Ries-Kaj-Jannik

Wat heeft vernoemen voor nut als je de naam er niet in terug ziet? Je kan bijvoorbeeld ook de tweede naam Rijk doen ? 
Het beste wat ik kan bedenken is Jorrik/ Jorrick maar je vader heet geen rik maar Rijk. Dus dan Jorrijk? 

Niet alle letters hoeven er in te zitten, maar vind wel bijzonder als er meer letters in zitten van de  Naam, dan letters die er bij verzonnen zijn. 
Rijk vind ik een mooie Naam, maar mijn man dus niet, vandaar dat ik er al een tweede naam bij heb gedaan en je meer kunt. En van Rijk kun je Rick of Rik maken maar er hete hier al veel kinderen zo.  Dus wil graag wat anders. 
Maar jullie hebben mij zeker al op weg geholpen. Bedankt.

Je zou ook gewoon de naam Rijk kunnen geven en dan een andere roepnaam? Als je man het niks vind, kun je het ook als tweede naam gebruiken. 

Terug
Bovenaan