veronica gids

Even heel wat anders, deze week zat er in de veronica gids 2 kortingskaarten (paars) van Elysium. Wie doet hier niets mee en wil ze aan mij geven. Wij willen namelijk met alle nichten gaan maar we komen kaarten tekort en zonder die kaarten wordt het te duur.  Natuurlijk maak ik de kosten voor een postzegel over.

Hey,

In welke gids zitten die bonnen? Ik heb de gids van 20 t/m 26 Mei  en daar zitten wel kortingsbonnen (om de omslag) bij maar niet van wat jij vraagt. Of heb ik de verkeerde gids? Ik hoor wel waar ik ze precies kan vinden.

Groetjes Patries

Hallo,

Ik lees al geruime tijd mee, maar reageer weinig. Bij deze heb ik als het goed is de kortingsbon aan m'n veronica gids vastzitten. Ik weet alleen niet zeker of je die bedoeld. Het is de gids van 27 juni t/m 3 juli? Ik kan je de kortingsbonnen toesturen...
Ik hoor het wel of je ze wil hebben.

Groetjes, Debby de Smit.
Moeder van Timo (30-07-2007)

Als je doorgeeft in welke gids t zit wil ik wel aan mijn ouders vragen of ze die bon hebben. Die gebruiken hem niet zelf, of ze moeten het al aan iemand anders hebben gegeven.

groetjes Mariska

Sorry het gaat niet door, mijn nicht heeft vanmiddag een miskraam gehad..........
De bonnen zijn maar tijdelijk geldig dus we hebben het op de lange baan geschoven.

Terug
Bovenaan