veronique-Franco

hoi,

ik las net dat jullie 6 juni gaan trouwen! spannend zeg, dat is al bijna!!
wij zijn ook op 6 juni getrouwd, alleen dan 6 jaar geleden alweer...waar blijft de tijd!

maar nu zie ik dat jullie naar de belgische kust gaan!
wanneer gaan jullie?
toevallig ook vanaf 9 juni?

wij ook namenlijk.
gaan naar sunparks.....

groetjes Elise mv Merel

En wij zijn net 2 weekenden geleden op sunparks "de Haan" geweest. Niet veel van het park zelf gezien (huisje dichtbij centraal gebouw), wel het zwembad. Daar vermaak je je wel eventjes in. Voor de rest is strand op loopafstand en zijn wij een dagje naar Oostende geweest en naar Blankeberge. Beide erg leuk. Veel plezier dus, zou ik zeggen!!

Groetjes, Marloes mv Marly

ow ja, mocht je incl. maaltijden hebben, vergeet dan niet te reserveren voor 's avonds. De eerste avond hadden we dus niet gereserveerd (we wisten niet dat dat moest!) en deden ze erg moeilijk over. Je kan in het buffetrestaurant, bistro of pizzeria reserveren. Wij zijn alleen in het buffetrestaurant geweest. Lekker, alleen vrouwelijk  personeel niet al te snel en niet vriendelijk (hadden geen zin in het werk en dat was duidelijk te merken!), de mannen daarentegen wel!

hahaha, wat leuk een topic met mijn naam erbij hihi...

we gaan 8 juni naar Westende (de Panne), daar verblijven we in apart hotel zon en zee. dat zijn deels appartementen en deels hotelkamers, wij hebben een appartement zodat we zelf lekker lui kunnen doen en vind het praktischer om echt te kunnen  halen waar ik zin in heb.

over de jurk heb ik nog niks verteld geloof ik, ik wil wel een foto plaatsen maar die moet erop via hyves en dan zien mensen die komen die dag de foto ook en dat wil ik niet...
de jurk is roomkleurig en loopt van onder de borst los uit zodat de buik de ruimte heeft.
afgelopen weekend de jurk aangehad met sieraden en voorgevormde BH (jeetje, nooit draag ik een voorgevormde BH en had echt het idee alsof ze op pronkt lagen in de cups hahaha) maar het totaal beeld was wel heel mooi...ik beloof plechtig dat ik de dag na de bruiloft even vlug wat foto's plaats van ons bij elkaar. Daniëlle wordt bruidsmeisje en krijgt ter herinnering aan die dag een zilveren kettinkje met een hanger, daar zetten we haar naam op en aan de achterkant de trouwdatum.
het is nog maar even, en daarna gaan we toch echt even inleven in de komst van onze 2de want daar hebben we niet echt veel tijd voor nu. aankomende zaterdag hebben we een pretecho in Westerhoven en kijk daar wel naar uit, even alle aandacht op de baby. we weten nog niet wat het is en moet mezelf bedwingen het niet te vragen zaterdag, persoonlijk vind ik het leuker als de verrassing komt als de baby geboren wordt.....jongensnaam hebben we zeker al maar de meisjesnaam staat nog op losse schroeven, ik begin er namelijk over te twijfelen....

jongensnaam wordt     Dylano
meisjesnaam staat nu op Janneke
maar vind de combi Daniëlle en Janneke niet zo mooi klinken dus twijfel er nu over...

groetjes Veronique

we komen nu allemaal dit topic vervulen, WHAHHAH!

Je jurk klinkt erg mooi! Ben benieuwd straks naar de foto's! Vrienden van ons trouwen ook 6-6, ook weer een dag lang zwijmelen bij waarschijnlijk een schitterende jurk!

Janneke is een leuke naam!!!! houden!

Kus Marieke

hihi...iedereen mag dit topic vervuilen/aanvullen

een beetje persoonlijke aandacht op zn tijd is altijd goed voor je, ik vind het in elk geval erg leuk hahaha

groetjes Veronique

ooooh, wat klinkt dat allemaal leuk! Zucht&Zwijmel: trouwen is echt geweldig.... en wat gezellig ook dat je dat kunt doen met Danielle erbij. Geniet van de voorbereidingen en je jurk klinkt trouwens ook echt mooi.

En dan sluit ik me ook aan bij Marieke: niet twijfelen over de naam hoor, Janneke is echt een hele leuke naam (en past prima bij Danielle volgens mij).

Groetjes
Susan

Ik vind Janneke ook een leuke naam!!

Maar kan me wel voorstellen dat je twijfeld of het bij Danique past, misschien als je het voor jezelf een tijdje hardop zegt dat het went!
het kan wel hoor....

Maar jij komt hier ook uit de buurt van Eindhoven?

Terug
Bovenaan