Verpest ik nu het slapen in de box?

<p>Hoii dames,</p><p>laatste dagen wil ik zelf veel knuffelen met Mn dochtertje en leg haar dus niet zoveel in de box om te slapen. Dit deed ik eerder wel iets vaker en dan viel ze ook uit zichzelf wel eens in slaap. Niet altijd. </p><p>Maar omdat ik nu dus extra knuffelig ben en ze dus bij mij in slaap valt, vroeg ik me af of ik dit zelf slapen in de box nu verpest? </p><p>Ze is 2 maanden en eind van de maand moet ik weer gaan werken dus misschien ben ik daarom extra knuffelig</p><p>(Snachts gaat wel goed en slaapt ze in dr eigen bedje) </p><p> </p>

Gewoon lekker knuffelen ? dat slapen verandert sowieso.. mijn zoontje van bijna 4 mnd sliep eerst prima in de box maar nu alleen nog maar goed in zijn bedje.. en hij valt niet meer in slaap op mijn arm... ? 
Dus gewoon blijven knuffelen en genieten!!

Ik ben van mening dat box voor het spelen is en niet voor slapen.. mijn dochter ligt ook altijd gewoon in dr eigen bed met slapen en dutjes. Ik zat met dat als ik weer ging werken, de gastouder en de opa's en oma's die oppassen ook niet de hele dag met haar op de arm zitten. 
Voor nu denk ik dat je nog niets iets kan verpesten aan slaapassociaties/slaapritmes maar uiteindelijk moet je haar natuurlijk niet aanleren dat ze op iemands arm moet liggen om in slaap te vallen..

Lekker knuffelen. Ik heb geleerd in het ziekenhuis dat er niets leukers bestaan dan bij mama liggen alleen al je der opakt moet je haar lekker een uurtje van houden. Heletijd op pakken en neerleggen is niet goed.
Mijne is nu 5 maanden en ze slaapt niet meer in me armen. Ik mis zulke momentjes heel erg. Zolang het kan lekker genieten.

Met 2 maanden kun je ze nog niet verwennen, dus lekker knuffelen! 
Mijn zoon is nu 6 maanden en laat zich echt niet meer in slaap knuffelen, soms best jammer. 

Terug
Bovenaan