verplicht de rust in, cryo poging afgeblazeni

Hoi meiden

Ben net terug uit het ziekenuis en had gehoopt dat het ene eitje zou doorgroeien, maar helaas is dat ene eitje wel doorgegroeid er zijn er nog een aantal andere bijgekomen en deze zijn nu net zo groot als dat ene zielige eitje van begin van de week. Grrrrrrrrrrrrr
De cryo poging is al afgeblazen voordat we er echt mee bezig waren.
De grootste teleurstelling is dat we nu in de wacht moeten.
Ten eerste omdat we nu moeten afwachten of alles vanzelf nog goed komt.
Ten tweede als er geen ongi komt moet ik primulot gaan slikken op dag 1 van onze
vakantie en zit k dus beroerd op de camping en moet ik puregon meenemen
We gaan kamperen.
De gyn ging alles nakijken en ik zou nu spontaan pcos hebben , terwijl hij zelf ruim  2 jaar geleden had gecostateerd dat ik een regelmatige cyclus had, met een goede eisprong en normale eigroei. Hij zei ook dat een miskraam wel je cyclus aan gort kan helpen, maar dat je niet spontaan pcos kan krijgen. Ik snap het ff niet meer.
We gaan er zelf van uit dat alles wel goed komt en gaan de komende tijd flink oefenen. Wie weet lever dat nog iets leuks op.

Liefs

Lydia

He verdorie....
Ik had toch gehoopt dat je beter nieuws zou brengen.

Maar als ik het goed begrijp zou het ook zo kunnen zijn dat je nu spontaan zwanger zou raken... of begrijp ik het dan verkeerd....

Ik hoop dat dit je gegund mag zijn. dat zou helemaal super zijn hoor!!!

Ik blijf voor je duimen!

Liefs,
Peet

Lieve Lydia,
Wat een vervelend nieuws....en toch al gelijk weer zo positief over 'oefenen' schrijven
Nu tijdens je vakantie dan ook nog primulot en puregon gaan gebruiken is ook niet echt een  'onbezorgde' vakantie denk ik (ik ken beide medicijnen en hun bijwerkingen niet..)
Toch weet ik zeker dat je van vakantie kunt genieten want je bent even  'weg' van alles, als dan het weer nog een beetje meewerkt ....
Wil je mij in een reactie (als je zin hebt) eens uitleggen wat pcos betekent ?
Een voor mij onbekende term

Meid, nogmaals veel sterkte want ik had op beter nieuws voor je gehoopt

Liefs, Jo

Liefs

Lydia

Hoi Peet en Jo

Het is bagger weer hier, wou dat het droog was.
Ik ben  teleurgesteld over gisteren. Ik kwam thuis en heb nu heel veel vragen. De gyn kan wel van alles zeggen. Als ik niet positief blijf, komt onze wens nooit uit. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad met een goede eigroei en eisprong, dit kan nu niet zomaar niet meer zijn. Ik ga er van uit dat mijn lichaam vanzelf weer normaal gaat doen en dat er er een eitje doorgroeit. En van oefenen is nog nooit iemand slechter geworden. Toch.........
Mijn man en ik hebben al eens een geslaagde poging gehad 2 jaar geleden, het is toen alleen fout gegaan, heel erg fout gegaan. Dus wie zegt dat het niet nog eens lukt en dat alles wel goed.
Ik ga zo ff een vervelende kat toespreken. Hij knapt aardig op en denkt nu dat hij weer van alles kan............. fout.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan