verplicht rust....

Hoi allemaal,
Na weinig kwaaltjes is de ellende nu begonnen (denk ik). Gisteravond begonnen de harde buiken en ze kwamen om de 7-10 minuten zeker wel. ik dacht dat het na een goede nachtrust zeker over zou zijn, maar niets is minder waar. Ze zijn er nog steeds... Mijn nachtrust was daardoor ook zeker niet goed (toch wel fijn die olympische spelen...) maar vanmorgen toch maar even de vk gebeld. Die kwam even kijken, gelukkig is alles goed met de kleine, maar ik moet rust, rust en rust gaan houden. Klinkt beter dan dat het is...zeker met een verbouwing gaande en nog maar 8 weekjes. Maar om de 8 weken te halen moet ik toch iets meer gebruik van de bank en het bed gaan maken.
Die eerste tien minuten ging aardig, toen wilde ik alweer dit en toen weer dat en toen...
We gaan ons best doen voor de kleine!

Groetjes vanuit bed haha!!

Doe je best!!! Het is nog maar eventjes! Lang leve de uitvinding dan internet en de laptop! Al heb ik die laatste niet, dus mn hele pc mee mijn bed in nemen wordt lastig... Hopelijk kan ik het volhouden op mn burostoeltje!

Succes!!!

je moet maar zo dneken t zijn nog maar 8 weken. Ik heb dit zelf al die verplichte rust vanaf week 15 en ben nu 32wkn en 5dgn... kweet hoe t voelt ben t zelf spuugzat

Terug
Bovenaan