verplicht rust

hoi allemaal

vanochtend toch maar naar vk, voel me niet goed, licht in mijn hoofd, duizelig, algemeen naar gevoel gisteren buikpijn en uiteindelijk overgeven....bah....

hb 6,5 bloeddruk 95/55 (laag maar ik heb altijd lage bloeddruk), beeb groeit goed, voel d'r goed....

vk heeft rust voorgeschreven, de kleine is naar de kdv dus mama ligt op de bank met een pot thee...

Hier ook verplichte rust (sinds 20 weken al) maar het begint nu te wennen en is eigenlijk zalig! de mannen (ik ben zwanger van een tweeling) varen er zeer wel bij. Heb inmiddels hulp in de huishouding en geef me er maar aan over. Boeken lezen, dvd's kijken. Slappe tv series waar ik nooit tijd voor had.. (5 seizoenen gooise vrouwen in 1 week...)
Voor een workaholic die doorgaans 55 uur in haar eigen bedrijf werkt een hele omslag. Maar gelukkig kan ik er nu van genieten. en het is voor een goed doel. (en als ik het thuis niet doe, willen ze me opnemen in het ziekenhuis.. want daar moet je wel stilliggen..dus dan maar wat strenger thuis. Alles liever dan de komende 10 weken in het ziekenhuis te liggen)

@Mevanne

Jeetje dat klinkt inderdaad heftig, nee gelukkig is het bij mij niet zo erg. Ik moest gewoon een paar dagen 'bijtanken' en verder gewoon het wat rustiger aan doen.

Succes met je zwangerschap fijn dat de beebs het goed doen!

Ik vind het heel knap dat je dat kan. Ik heb nu 1 week ziekenhuisrust en 1 week thuis rust achter de rug en ik wordt er echt onrustig en ongelukkig van. Kan me ook niet concentreren op dingen, zelfs niet op een slappe serie ofzo :-(

Heb je nog tips? ;-)

Liefs

Terug
Bovenaan