verplicht ziek thuis van de VK

Hoi, weer even een baal moment. Heb sinds een week pijn in mijn buik bij bewegen. Kan amper 5 min lopen of krijg onwijs veel pijn in mijn buik. Is ook de hele dag hard/gespannen.

Gisteren toch maar eens contact gezocht met de verloskundige en moet mij ziek melden om rust te nemen. Doordat ik veel hoest zijn mijn banden in mijn buik overbelast, waardoor deklachten komen.

Baal er zo van. Maja is niet anders, alles voor het kindje

x yvonne

Wat vervelend meis.
Maar alles voor jou gezondheid en van je kleine.
Dus rust genoeg en hopenlijk is het zo voorbij.

Liefs Peet

wat rot voor je, maar ze heeft gelijk het kind is belangrijker hoor! ik zeg altijd die toko draait langer als ik ze bekijken het dan maar lekker hoor.

Hoi ciomamma. Mijn zwangerschap gaat niet helemaal zoals je zou hopen, maar als ik dan onze kleine man voel schoppen en mijn buik heen en weer zie gaan, dan vergeet ik het ook zo weer.
Vandaag echt een mindere dag. Maar een buikband om gedaan toen ik even weg ging. Vanmiddag even lekker liggen slapen. Hoop dat het morgen wat beter gaat. Ga volgende week op vakantie en wil wel een beetje fit zijn.

Bij jou gaat het ook allemaal niet heel lekker. Balen zeg. Jij ook heel veel sterkte

x yvonne

hoi zuster yvonne

welkom bij de club
Ik heb bij de wibra hele hoge zwangerschapsonderbroeken gehaald en dat zit echt fijn.
verder houd ik mijn buik extra warm, anders merk ik het ook meteen.
rust is helaas het enige, werk draait wel zonder ons door.

Mijn beste momenten van de dag zijn het schoppen van onze kleine en het lachen van onze dreumes

Hoi het schoppen, doet je inderdaad goed. Ga er ook lekker voor liggen, om het te gaan voelen hihi.

Ben ook gewoon erg bang dat het mis gaat. Elk dingetje wat ik voel maak ik mij druk om.
Drie weken geleden hoorde ik van oude vrienden dat bij 39 weken de baby niet meer leefde. Dat heeft zoveel impact gegegeven. We gaan niet meer om met deze mensen, maar als je het hoort schrik je toch. Had gehoopt het beter naast mij neer te kunnen leggen, maar lukte niet en dan deze klachten. Dat maakt mij alleen maar meer onzeker.

x yvonne

kan ik mij helemaal voorstellen
mijn 1e zwangerschap kwam 3mnd na de afschuwelijke periode van een vriendin; die 2 mnd te vroeg bevallen is, de kleine 3mnd op ic en meer dingen die ik eve nniet noem, en toen ze eindelijk naar huis mocht bleek ik zwanger te zijn.
dan heb je toch hele andere zenuwen dan bij een normale 1e zwangerschap.
bij ons was de 2kilo grens echt heel belangrijk bijvoorbeeld.

Probeer het te verwerken, er zijn nu eenmaal veel risico's verbonden aan kinderen krijgen en je bent al zover gekomen
Verder je eigen intuitie is het belangrijkste meetpunt!

kies vooral lekker voor jezelf, dan maar niet werken en thuis zitten, als jouw ukkie daar door groeit en gezond is. Want dat ukkie si op dit moment toch ff belangrijker dan je werk toch?

Terug
Bovenaan