Verplichte pauze; balen!

A

Anoniem

Guest
Zo daar zit ik dan weer. Ik was er heilig van overtuigd dat het eindelijk raak was. Ik was moe op vreemde tijdstippen, last van borsten, enorm veel speeksel laatste dagen, etc etc etc. Alles wat ik voelde bleek te kunnen wijzen op een eventuele zwangerschap. Vanochtend een test gedaan (wie weet zag ik al iets) maar helaas negatief. Twee uur laten voelde ik opeens een enorme kramp in mijn onderbuik en toen.......begon ik te vloeien, Bah!! Het is wel helderder bloed dan anders, maar ik kan mezelf niet meer wijsmaken dat het misschien wel een innestelingsbloeding is. Ik zou tussen vandaag en vrijdag ongesteld moeten worden, dus het is gewoon weer mis. Bah.

Helaas moeten wij door omstandigheden nu besluiten een tijdje te stoppen met proberen. Daar baal ik nog het meeste van. Hoewel ons gevoel heel sterk anders is, moeten we nu even ons verstand volgen. Succes dus meiden!! Ik zal je nog wel volgen, maar niet meer actief zijn om zelf zwanger te worden. Tot over een paar maanden. (al hoop ik voor jullie dat jullie dan hier niet meer zijn).

Liefs Louise

Meid wat balen.
Ben vandaag ook weer ongesteld geworden helaas,op voor ronde 14.

Heel veel sterkte met alles en hopelijk kan je er weer snel voor gaan.
groetjes Fleur

hoop voor je dat het na de pauze snel raak is.
veel geluknog!!!

Groetjes Joyce

wat balen dat het niet zo is, heel veel succes na de pauze!! en wie weet kom ik je over een paar maanden weer tegen, al hoop ik dan op het zwanger forum.

groetjes Kaatje

Terug
Bovenaan