Verplichte pauze... :-(

A

Anoniem

Guest
Nou dames ik ga jullie voor (hopelijk) korte tijd verlaten. Mijn man heeft donderdag te horen gekregen dat hij een vergroot prostaat heeft. Hiervoor moet hij medicijnen slikken. Met deze medicijnen mag je niet proberen zwanger te worden. Hij moet ze 2 maanden slikken en dan 2 weken wachten, daarna gaan ze kijken naar zijn zaad of het weer kan. Dus ergens oktober ben ik er weer hoop ik!

Ik baal er ontzettend van. Hij heeft het donderdag gehoord. we hebben woensdag voor het laatst geklust en dit weekend was mijn ei. Dus helaas.... Ook deze maand is verloren. '

Zal nog wel meelezen, maar ben niet meer bezig dus!!

Liefs

Jeetje meid, wat een toestand... Hoop van harte dat je je snel weer bij ons kunt voegen. Zal je reacties missen. Succes! Lfs van Mar

Hai lieverd,

Wat een rot situatie, voor je man natuurlijk het aller vervelendste maar voor jullie kinderwens ook.
Hoop dat de medicijnen goed hun werk doen en dat jullie in Oktober weer voor de volle 100% ervoor mogen gaan!

Sterkte voor beide! Liefs Lynn.

Jeetje meid.... Hoe komt je daar dan achter zeg? Ontzettend balen dat jullie nu verplicht moeten stoppen. Hopelijk ben je in oktober weer terug!

Sterkte!

Sterkte meis, ik hoop dat jullie in oktober weer goed van start kunnen gaan!

Liefs Daisy

Jeetje meid,

Wat een klote nieuws voor jullie zeg... En vooral als je met een kinderwens zit....
Heel veel sterkte samen!
Hoop echt dat je medicijnen goed aanslaan!

Tot oktober.
Veel liefss

Dames, Bedankt voor jullie lieve reacties!
Inderdaad voor mijn man het vervelendst, maar baal er zelf ook wel enorm van.

@beauty tja, hoe kom je daar achter....
Mijn man had pijn in zijn lies en zijn onderrug en merkte dat hij steeds vaker moest plassen en dat het steeds kleinere beetjes urine werd. Dus maar even naar de huisarts. En die ging even voelen en was er binnen 2 minuten achter wat het was.

De huisarts had ook aangegeven dat dit goed de reden zou kunnen zijn dat het nog niet gelukt is om zwanger te worden.
Nou ja, het is niet anders. We gaan genieten van de zomer en dan hopelijk in oktober vol goede moed weer verder.

Liefs

Veel sterkte meid! Hopelijk gaat het straks allemaal weer goed met je man en kunnen jullie weer met volle moed tegenaan!

Terug
Bovenaan