Verrassing bij de verloskundige!

Hallo allemaal,

Ik had vanmorgen een afspraak bij de verloskundige. Eigenlijk zouden we bij deze controle alleen naar het hartje luisteren (dat had een van de andere verloskundige uit de praktijk vorige keer gezegd), maar de verloskundige die ik nu trof, wilde toch gewoon een echo maken. Ik had al een vervroegde echo gehad bij 10 weken, maar zij vond dat ik toch een 'gewone' 12 weken echo mocht!!!!

Jammer genoeg had ik geen volle blaas waardoor het beeld niet zo goed was. Wel heb ik het hartje kunnen zien kloppen en deze later ook via de doptone gehoord! Maandag heb ik een nieuwe afspraak voor een echo, maar dan met volle blaas! Ik ben echt helemaal happy; het kindje was goed gegroeid en de zwangerschapsduur klopt nog precies!

Dat wilde ik even met jullie delen! Zometeen moet ik even een uurtje werken, maar vanmiddag ga ik lekker shoppen!

Gr Ingrid

Verrassing, ik dacht het zijn er 2,,haha
Je krijgt dus nog een extra echo, ja dat is ook een verrassing! Met volle blaas zie je het idd beter, vocht geleid de echogolven goed!
Fijn dat je kindje goed gegroeid is!
Heb je nog lkker geshopt?

Gr MJ

Nee, het zijn er geen 2!

Het shoppen viel echt vies tegen! Kon nergens een beetje leuke kleren vinden. Misschien komt het door de wisseling van het seizoen? Hebben jullie ook zo'n moeite om iets leuks te vinden?

Gr ingrid

Ja, ik dacht ook: het zijn er 2! Maar inderdaad een extra echo is ook een verrassing! Had ik ook, zeer blij verrast, had ik ook echt niet verwacht. Is zo mooi om te zien!

Wij zijn ook gelijk gaan shoppen, en inderdaad kwa kleding is het heel moeilijk, zeker omdat je toch een beetje neutrale kleding wilt hebben. Wij hebben dus vervolgens ook besloten dat we willen weten wat het gaat worden, is gewoon makkelijker om dan leuke kleding te vinden.
Heb echt een supper schattig houtje-touwtje jasje gezien, maar dat is echt voor een meisje, maar ook een super leuk jasje typisch voor een jochie. Nog even wachten dus met het grote shoppen :(

gr Vanessa

Terug
Bovenaan