verrassing een tweeling

vandaag gingen we voor het eerst naar de vk. Toen ze met de echo begon zagen we het meteen dat zijn er 2. We zijn er heeeel blij mee maar er komen ook wel veel dingen op je af vooral praktische zaken. We hebben al een zoon van 18 maanden dus dan denk je de meeste spullen hebben we al maar nu moet er opeens van alles anders. En we gaan binnenkort verhuizen en dan was het de bedoeling onze zoon de grote kamer en de baby de kleine maar dat gaan we nu dus andersom doen.
Heeft er iemand van jullie ook te horen gekregen dat er 2 wondertjes opkomst zijn en misschien nog tips of handige sites en zo?
 
hey gefeliciteerd,

maar als ik eerlijk ben lijkt me dat een kleine nachtmerrie. Ik moet er niet aan denken dat ze bij de eerste echo zeggen dat het er 2 zijn. Ik zou echt bang zijn.

Ik wens je veel succes
 
Hoi Estherc,

Als je bij de mamaclub van september kijkt, dan zijn daar een paar vrouwen zwanger van een tweeling. Kan even duren voor je respons krijgt, want die staan nu ongeveer op knappen! Maar ze hebben vast genoeg tips voor je en je kunt natuurlijk 'bladeren' in de oudere topics.

Gefellciteerd!

Groetjes Blossom (sept mama)
 
hoi esther,

ik ben er zelf 1 van een tweeling (1eiig) en mijn moeder had al een dochter van 1,5 toen wij geboren werden.
ik heb het als leuk en ook als niet leuk ervaren. het leuke is natuurlijk dat je altijd een maatje hebt om mee te spelen. het nadeel is dat je altidj met elkaar vergelijken wordt (nu nog en dat terwijl we 125 km van elkaar vandaan wonen).
en af en toe steekt jaloezie bij beiden de kop op als de 1 wel iets heeft en de ander niet
 
Nou ik denk niet dat ik het een nachtmerrie zou vinden als het dr 2 zijn. lijkt me wel leuk, je bent dan wel drukker, mijn tante had al een zoon van 15 en een dochter van 12 toen ze dr achter kwam dat ze zwanger was. een verassing, en toen bleek t ook nog eens een tweeling. erg leuk, de tweeling is nu 10 en lijkt ook sprekend op elkaar, ze hebben ook genoeg hulp van buiten gehad, kan je man/vriend een kind op de arm nemen en jij zelf;) hoe leuk is dat:D Gefeliciteerd ook trouwens.


sinterklaasMama
 
Hoi Ester,

Ik heb me net aangemeld en ik ben ook in verwachting van een tweeling (1eiïg).
Ben nu 13 weken maar wel erg onzeker.
Verlies sinds een paar dagen wat bruine afscheiding maar niet veel, op de echo was wel alles goed,
Ze zeiden dat het kwam omdat de moederkoek heel laag zit.
Ik heb verder niet veel tips maar als je ergens mee zit je kan altijd contact opnemen met je gynocoloog of verloskundige, of desnoods met de ziekenhuis.
T is echt een wonder om 2 van die kleintjes in je buik te hebben :D
Gefeliciteerd!!!!
 
Terug
Bovenaan