verrassing... toch weer zwanger!

Hoi allemaal,

Ik zal even bij het begin beginnen... het afgelopen jaar heb ik 2 miskramen gehad (1 in maart met 9 wk zwangerschap en 1 in september met 7,5 wk) Doordat wij dat toch als "heftig" ervaren hebben besloten we om de kinderwens maar op te geven omdat we toch al 2 gezonde zonen hebben en ik dit  niet meer wilde meemaken,  dus mijn man ging afgelopen maandag naar het zkh om zichzelf te laten steraliseren. Zelf zat ik al een paar weken in de molen met allerlei onderzoeken rondom mijn onderbuik, ik heb er veel pijn en de dokter dacht aan een ontsteking of infectie en er werd zélfs aan baarmoederhalskanker gedacht! Na 3 weken waren alle uitslagen binnen en het was geen van deze aandoeningen, gelukkig pffff... (lange weken waren dat) Toen dacht men aan een vleesboom, ik werd doorverwezen naar de gynecoloog voor een echo, daar moest ik afgelopen dinsdag naar toe,  wat bleek? Er zat gewoon een heel mensje in mijn buik, ik ben  al 3 maanden zwanger!!!! En dat terwijl ik gewoon iedere maand ongi ben geweest, kortom het is een wondertje. Jullie willen niet weten hoe blij we daarmee zijn, vooral nu de "gevarenzone" al voorbij is. Het kindje was volop aan het bewegen en had zijn/haar duimpje al lekker in het mondje, geweldig!!!
Ik hoop dat dit bij jullie ook nog allemaal gaat komen, maar je ziet het... het kán dus wél!

groetjes

He meid,
GEFELICITEERD! Geweldig dat de natuur jullie toch positief gezind is geweest, super!
Hopelijk kun je er nu van gaan genieten, zeker omdat de gevarenzone voorbij is. Veel plezier.

groetjes,
Dion

Hoi Oelie,

Van harte gefeliciteerd!!!

Werd je helemaal niets dikker??? Na 2 zwangerschappen verwacht je toch dat het wel eerder zichtbaar is zo'n 3 keer??? En helemaal geen raar gevoel in borsten, buik, misselijk of moe???

Zou hopen dat het bij mij ook zo is, want ik heb ook 2 gezonde kinderen en wil zo graag nog 3 en heb in mei miskraam gehad. Daarna nog wel een keer paar dagen overtijd, getest, maar negatief, dus nu hopen dat ik komende week niet ongesteld word. Ik ben ziek geweest ( 4/5 dagen) en denk dat ik ook mijn eisprong zoveel dagen later heb gehad. Had echt buikpijn (net zoals bij mijn 1e 2 zwangerschappen, dit keer ietsje minder, maar bij de miskraam had ik helemaal mijn eisprong niet gevoeld en twijfelde ik meteen of het wel goed zat).

Jij heel veel geluk en duimen voor mij en alle anderen die zwanger willen worden, dat de RD's uitblijven de komende 9 maanden!!!

Groetjes Ikke35

Je zou inderdaad verwachten dat je dikker zou worden maar ik ben inmiddels al 9 kilo afgevallen, maar nu begint mijn buik toch wel te groeien want mijn gewone broeken zitten al niet meer lekker om mijn middel. Ik was ook  wel beroerd en misselijk  maar daarom was ik ook bij de huisarts geweest, die kon het op dat moment ook niet verklaren (we weten nu wel beter haha). Volgende week dinsdag krijg ik weer een echo, dan zal ik zien hoe het met de kleine gaat, ben erg benieuwd!

Ik zal zéker voor jullie allemaal gaan duimen zodat jullie ook (weer) een klein wondertje mee mogen dragen.

groetjes, een blije mama

Terug
Bovenaan