Verrassing voor papa net voor bevalling

<p>Hi dames!</p><p>Ik wil de papa verrassen met een leuk kadootje tijdens de bevalling. Wij weten al dat we (mocht de bevalling niet zelf spontaan eerder komen) ik volgende week zondag in het ziekenhuis verwacht wordt en dan de Maandag ingeleid wordt.</p><p>Bij mijn eerste bevalling kreeg ik een ontzettend mooi armbandje met de naam van onze zoon er in gegraveerd. <br />Nu wil ik voor de geboorte van onze dochter ook een leuk kadootje voor papa kopen.</p><p> </p><p>Hebben jullie leuke tips?</p><p> </p><p>groetjes!</p>

Heej,
Spannend!
Misschien afgezaagd en misschien toch best leuk.
En leuke romper met lieve tekst naar de papa toe? En als je niet echt speciaal een geboorte pakje hebt, ze hebben bij Prénatal een shirt met papa's kleintje..
Succes!

Tijdens de bevalling? Nou, toen had ik echt geen tijd voor cadeautjes ? 
Leuk pakketje maken met een voorleesboekje, romper, speen etc geïnspireerd op papa (worden).

Hahaha nou bedoelde ook net voor de bevalling ? zeg maar de avond ervoor... scheelt dat er een grote kans is dat ik dat wel een beetje kan incalculeren hahaah

Misschien afgezaagd omdat je zelf ook een armband hebt gekregen. Maar ik dacht voor mijn man aan een lederen armband met ringen eromheen met de namen van onze twee kinderen.

Weet niet of je hem al hebt. Maar hier is het voorleesboek 'Mijn papa is de beste'  een grote hit geweest.
Was dan voor vaderdag,maar hij is er zo blij mee haha

Terug
Bovenaan