Verrassing!!! Zwanger..

A

Anoniem

Guest
Dag lieve allemaal!

Ik zit hier nog een beetje onwennig, vooral onrustig! Maar moet even m'n verhaal kwijt hoor! Vooraan beginnen;

Wij hebben dus een kinderwens. Ben in juni gestopt met de pil, vervolgens never nooit niet ongesteld meer. Huisarts toe geweest (2 weken geleden). Die zegt; "Trek er eerst maar eens een maand of 6 tot 12 voor uit om te proberen." Okay, prima. ondertussen wel een testje of 4 gedaan (tot 3 weken geleden), allemaal negatief.

Gisteren, woensdag 25 augustus.
Naar m'n werk; advocatenkantoor. Begon al niet als te leuk, collega's die elkaar het leven zuur maken. Vervolgens tussen de middag ziek en overstuur naar huis. Kan daar gewoon niet zo goed tegen.

15.00 uur; m'n mannetje komt thuis die me lief knuffelt, troost ennuh... ahum. okay, het mag duidelijk zijn.

Vervolgens sla ik dubbel van de buikpijn, die al een paar dag sluimerde. Vervangende huisarts gebeld want ik heb vast een blaasontsteking. moest ook zo vaak plassen. Komen we bij de dokter, wat testen gedaan. En ineens; BINGO! Gigapositief! Maar ik had me er net bij neergelegd dat het nog wel een tijdje zo duren! Doorgestuurd naar het Zhuis omdat ze bang was voor een eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap. dus tot 1900 uur in het zhuis gehangen. Onderzoekjes gehad en maar proberen te wennen aan het idee. Straks om 11.00 uur moeten we terug en ik bid tot onze lieve Vader dat het allemaal okay is. Want na een nachie rust ben ik echt, heel, heel blij. De gyneacoloog zag het ook allemaal niet zo somber in... laten we hopen op een super positieve verrassing!!

Veel liefs van mij,
Sandy

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWW!!!!
proficiat!!
geniet ervan!!
liefs,
kaat

Dank u dank u... zit hier zowat te huilen nu.. maar goed, tranen genoeg gepland gister! Van alle soorten; pijn, verdriet, blij, eng. schrik.

Maar goed, ik ben wel beetje bibberig aan het worden voor de gyneacoloog strakkies. zal het zeker op de site zetten...

Dank je wel lieve Kaatje, hoe is jouw verhaal? xje

GEFELICITEERD!!!!!
Ik ga voor je duimen om 11 uur,dat alles in orde is.
XXX Phoebe

van harte meid
en ik duim voor je laat je wat weten.

gr hartje

zeker laten weten hoe het is geweest bij de gyneacologg hé!!!
ik zit in ronde 4, mijn NOD is 6 september, we hebben op de juiste dagen ons best gedaan :) dus wie weet...
veel liefs,
kaat

Jeetje joh wat een verhaal
maar van harte gefeliciteerd
ga er lekker van genieten want natuurlijk is alles goed.

Veel liefs
Brenda

Super zeg!!!

Wat een spannend verhaal, ik ga snel verder lezen en hoop dat je ons al hebt ingelicht......

Terug
Bovenaan