Verrassing!

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen ben ik voor het eerst naar de verloskundige geweest in de veronderstelling dat ik 8 weken was. Niet dus...... Dik 11 weken misschien wel meer! Het hartje kan je al heel duidelijk horen. Ik moest gewoon huilen, het was zo mooi.
Dat was dus een  aangename verrassing. 20 juni moet ik voor een echo, spannend hoor.

Liefs, patries dik 11 weken haha

Kunnen ze dat horen aan het hartje dan??
Vreemd hoor dat ze bij jou al luisteren naar het hartje, ik ben gisteren naar de verloskundige geweest en die luisterde niet omdat dit kwaad kan als het jonger dan 12 weken is, dmv de straling.

Maar in ieder geval GEFELICITEERD!!

groetjes Mickey

gefeliciteerd!!

en het kan idd dat je al vroeger het hartje hoort! het ligt er aan hoe het ligt! bij mij was het ook al vroeg te horen! mijn baarmoeder schijnt ver naar voren te liggen en dus het kindje ook!

liefs marielle

Hoi patricia,

gefeliciteerd dat je ruim 3 weken verder bent. Ik zou om om dat hartje luisteren geen zorgen maken. Ze hebben dat beslist gedaan, omdat je baarmoeder zo groot was. Misschien om te luisteren of het er geen 2 zijn, want van 2 kids hoor je schijnbaar de hartjes sneller. Ik heb nog nooit gehoord dat ze dat ivm met straling niet eerder proberen. Mijn verloskundige zegt, dat ze niet voor de 14 weken luisteren, omdat het dan vaak nog niet te horen is en dan wordt iedereen maar ongerust. Dan delen ze zoveel echo's uit!
Bij jou was het gewoon lekker wel te horen! Fijn hoor.

Ik ben nu voor de 3de keer zwanger, weliswaar van mijn 2de kindje, maar toch. Mijn baarmoeder was bij de eerste controle zo groot, dat ze dachten dat ik al 14 weken was. Toen hebben ze ook geprobeerd het hartje te horen, maar dat lukte nog niet. Kon ook niet, ik was pas net 9 weken. Gelukkig was het vorige week (13;3wk) wel goed te horen.
Geniet van je zwangerschap!

Patricia (ja, daar zijn er meer van)

Terug
Bovenaan