verrassing!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
We zaten vanavond met zijn 3en klaar om 19.15 om PSV te gaan kijken, de wedstrijd begon om 19.45, toen plots de telefoon ging. Het was een vriend van ons die een kaart over had voor de wedstrijd en hij vroeg of ik zin had om te gaan. Ik heb dus aan mijn man gevraagd of hij het goed vond en hij vond dat ik lekker moest gaan. Hij zou dan voor Marissa zorgen. Ik ben dus in thermo kleren gesprongen en op de fiets gestapt. Een kwartier later zat ik heerlijk in het stadion. En PSV heeft ook nog met 4-0 gewonnen, een onverwacht leuke avond dus!! En super dat mijn man zo lief reageerde en het mij gunde.

groetjes Linda

Wat een leuke verrassing!! Mijn man kwam net thuis van middagdienst en ging meteen kijken wat PSV gedaan had! En natuurlijk dachten we even aan jou!

Gefeliciteerd met de overwinning! En wat leuk dat je ook nog echt naar het stadion kon gaan. Die thermokleren zal je wel nodig hebben gehad. Maar een echte supporter blijft natuurlijk niet thuis voor de kou.

Groetjes Babybelle

Hoi lieve Babybelle!

Nu heeft PSV echt gewonnen!!    groetjes aan je man haha

Hoi Linda,
ik zat gisterenavond met mijn vriend naar voetballen te kijken en toen ik zag dat PSV met 4-0 had gewonnen moest ik gelijk aan jou denken, ik dacht die heeft in ieder geval weer een goeie avond! Helemaal nu ik lees dat je ook in het stadion bent geweest, super! Gefeliciteerd,
groetjes van Sonja

Super!!! hahaha en dan ook nog echt een wedstrijd met een hoop goals, zit je ten minste niet voor niets in de kou!

groetjes MAris

Wat leuk zo ´n onverwacht uitje! En als je favo club dan nog wint helemaal natuurlijk!

x miranda

Hihi, PSV fiks gewonnen, word weer eens tijd ... (grapje hoor!!)
Iig goed dat je niet voor niks kou heb zitten lijden in het stadion..
Mijn man heeft een kaart voor NAC, en die wedstrijd van gisteren was niet veel, maar hij had behoorlijk zitten/staan te kouwkleumen, brrrr..

Terug
Bovenaan