Verrassing!

Hee meiden,

Dacht ik gister toch dat ik ging lunchen met m'n man en m'n ouders......nou,niets was minder waar! :)
Ik zit om 12:00 uur helemaal klaar om mijn ouders te gaan ophalen, komen opeens m'n vriendinnen de trap op stormen! (Woon in omgekeerd huis) voor een vrijgezellen middag. Je had m'n hoofd moeten zien! Hahaha! Ik wist van niets.....Zo leuk!!

Ik was ook helemaal in de veronderstelling dat hun niets meer gingen doen omdat er even geleden een kink in de kabel was gekomen waardoor hun plannetje niet kon doorgaan. Dus de verrassing was des te groter!

Met 6 vriendinnen, mijn moeder en zus naar het restaurant van m'n zus gereden waar we prins heerlijk aan het water, een high tea hebbem gedaan! Ik ben ook gruwelijk verwend. Kreeg allemaal leuke baby spullen (maal 2) Voelde me zo speciaal!!

We zaten daar overigens met 3 zwangeren wat ook erg bijzondet was en we hebben heerlijk genoten van het mooie weer en elkaar en de heerlijke hapjes.

Ik was rond 18:00 uur weer thuis en toen ging het helaas helemaal mis, voelde me opeens heel erg beroerd en kon alleen nog maar liggen met m'n ogen dicht. Bah! Waar dat dan weer vandaan kwam??
Voel me vandaag helaas ook niet zo lekker (hoofdpijn) dus heb niet veel op de planning staan voor vandaag.

Morgen nog 1 dag werken en dan heerlijk vakantie! Ben er eerlijk gezegd wel aan toe.....even niets moeten.

Nou meiden, het is een heel verhaal geworden ;-)
Fijne dag en geniet nog even van het mooie weer.
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?

Liefs Lynn.

Wat gaaaaaf! Tóch nog een echte vrijgezellendag! En wat super dat je van niks wist. Leuk dat ze je helemaal in t zonnetje gezet hebben meid, zo hoort t ook natuurlijk.
Tja daarna ingestort, niet fijn maar zulke middagjes kosten enorm veel energie. Tel daarbij de stress (bewust of onbewust!) voor de wedding op en je lijf geeft je een teken dat t welletjes is. Nog een dagje bikkelen en dan kun je lekker je eigen gangetje gaan meid, op je gemakje alles voorbereiden voor De Grote Dag!!

Ooohh wat leuk!!!! Dat is idd een aangename verrassing. Fijn dat je er zo van genoten hebt en dat je zo heerlijk bent verwend. Jammer van de avond maar ik heb dat ook hoor. Leuke dag gehad en dan toch waarschijnlijk net iets teveel van het goede en dan moet je het bezuren. Je moet maar zo denken: gelukkig had ik dat 's middags niet.
Geniet straks lekker van je vakantie en van je huwelijksdag!!!

Liefs,
Annet

Wat gaaf. Het is het leukst als je het niet verwacht.
High tea is erg leuk en lekker.

Met dat rare weer is het niet zo gek dat je even in stort. Vandaag bijtanken, nog een dagje werken en dan even niets doen.

Super zeg, wat een verrassing. En je speciaal voelen mag ook wel... je bent het ook. Bijna bruid en ook nog 2 babietjes in je buik. Als dat niet bijzonder is. Geniet er maar van!

Merk zelf trouwens ook dat ik me juist na een drukke dag minder goed voel. Alsof dat dan toch teveel energie vraagt. Maar ja, in dit geval was het de inspanning natuurlijk wel waard!

Wat super gaaf! Hihi en niets is leuker dan het echt totaal niet te zien aankomen!
Gelukkig heb je heerlijk kunnen genieten en tja, het is nu eenmaal zo dat je energie één bepaald limiet heeft ofzo....

Ik heb zaterdag mijn verjaardag gevierd, maar gister was het daardoor echt één drama. Heb ongeveer tot 3 uur geslapen, zodra ik opstond begon steeds weer de misselijkheid en duizeligheid.

Ooo, heerlijk lekker vakantie... Lekker uitrusten en je voor bereiden op de grote dag! Hoop dat je heerlijk weer hebt!!

Hey Lynn,

Wat een verrassing zeg! Het is ook wel heel bijzonder: zwanger van een tweeling én je gaat trouwen! Dat je 's avonds ziek werd herken ik wel een beetje. Als ik veel doe op een dag (ook al zijn het alleen maar leuke dingen), dan is de energie 's avonds ook op en moet ik overgeven van vermoeidheid. Het is lastig, maar je lichaam laat je zo weten dat je het even weer wat rustiger aan moet doen. Wel fijn dat je komende week vakantie hebt. Lekker even tijd voor jezelf!

Liefs Elin

Wat een leuke verrassing.....
Way betreft je s'avonds niet lekker voelen kan zijn dat je even te druk vent geweest... Ik ben zelf vrijdag aan shoppen geweest en zaterdag nog wat en de boodschappen en was zondag op...heb smiddags weer geslapen toen gezellig bbq en om 9 uur lag ik er weer...ook ff 2 dagen teveel gedaan...

Liefs

Terug
Bovenaan