Verrassing!!!

Hoi Dames.

Mijn vriend zei vanochtend dat ik zaterdag vrij moest houden omdat we dan wat leuks gingen doen samen. En ik heb dus geen idee wat!

Nu weet ik wel dat we morgenavond niet thuis komen want heb net wat spulletjes moeten pakken en de hond heb ik vanavond naar schoonmoeders gebracht voor een weekend. Zo benieuwd en zo lief!

Hoop alleen dat mijn rugpijn morgen wat minder is. Al een paar dagen last van mijn onderrug.Vooral na he uitruimen vd vaatwasser, dat nag ik vanaf nu van mijn vriend dan ook niet meer doen. Ik lig nu lekker in mijn bedje met een warmteplijster en dat verlicht wel een klein beetje.

Mijn vriend is zo lief voor me en kan niet wachten tot het morgen is. Slaap lekker dames.

Dat klinkt veelbelovend! Wat het ook mag zijn: geniet er van met zijn tweetjes. Laat je nog even horen wat de verrassing geweest is?

Goh, ook al pijn in de onderrug. Ik ook al. Hoop enigszins dat het komt van mijn burostoel en dat het nu minder wordt omdat ik vakantie heb. Nou heb ik een zwakke rug dus ik vrees het ergste...

Have fun!!!!!

Wat spannend, erg leuk hoor. Ik hoop dat je vannacht hebt kunnen slapen.

Ik hoop dat je rugpijn minder is geworden. Ik heb ook een zwakke rug en krijg nu last van hakken dragen (ookal zijn het brede of sleehakken) en tillen dus dat doe ik niet meer. Let goed op jezelf.

Terug
Bovenaan