Verrast met babyshower!

Tamaraluijten

New member
Werd zaterdag met een smoes naar het huis van m'n moeder gelokt en toen ik de deur open deed. Toe werd er keihard geroep surprise!! En stond er een hele groep. Ben nog nooit zo verrast maar ook nog nooit zo geschrokken hahaha. Had tranen in m'n ogen was helemaal ontroerd.
M'n zusje had een babyshower geregeld voor me! Echt super!!! En zoveel gekregen, was echt heel leuk!

Deed me achteraf wel beseffen dat het nu echt bijna zover is! En ik kan niet wachten! Heb er zo'n zin in!
Maar vind het ook wel eng, niet de bevalling daar ben ik na die niersteen pijn niet meer bang voor. Maar meer voor wat erna komt. Tot nu toe hoefde je het kindje alleen maar in je buik te dragen en goed te eten en wat pijn verdragen en genieten van getrappel. Straks moet je echt gewoon voor een mensen kindje zorgen.
Straks een kindje helemaal van ons samen!!
 
Super leuk. En geloof mij het is het allermooiste in je leven. Elke minuut Vd dag geniet ik hier van mijn zoontje en straks ook van ons meisje.

Nu ook hij zit heerlijk in zijn stoer badjasje tv te kijken zooo leuk.

Maar idd dat getrappel in je buik is wel even een gemis. Komt een mooi huiltje voor terug ;-)
 
Wat leuk..echt een verrassing vooral omdat je niets in de gaten had. Ja het word een spannende tijd he...maar kheb er wel super veel zin in.
 
Leuke surprise!!
En fijn dat je zo verwend bent!

Ach... zodra je kindje er is komen treden je moedergevoelens in werking en zal het als vanzelf gaan. Maak je er niet druk om, (al kan je je er nu nog heel moeilijk een voorstelling bij maken) dat komt echt helemaal goed!
 
Terug
Bovenaan