'Verrast' met kraamfeest

Nou meiden, ik heb weer een kraamfeest gehad net als bij mijn dochter, ruim 2,5 jaar geleden.
Toen was ik echt verrast, nu vermoedde ik het wel.
Zeker toen ik een telefoontje kreeg die niet voor mij bedoeld was, en gister ook smsje, toen wist ik genoeg haha.
Vriendin vroeg of ik even mee kon winkelen (hihi) en daarna liep ik naar huis. Ik had kinders bij me, manlief bleef thuis.
Ik had mijn dochter maar beetje voorbereid toen we terug liepen dat het huis weleens versierd kon zijn, er mensen konden zijn en er taart zou zijn. (ze heeft een periode dat ze daar erg behoefte aan heeft om vantevoren te weten wat er gebeurt)

Heel mijn huis vol visite, alleen toen we aan kwamen lopen kwam mn schoonmoeder ook net. Die was verlaat Ze zei ook niks en vroeg ook niks of het een verassing was, nee ze begon over gister te praten (botert niet super momenteel)
Was echt heel leuk, mooie taart met Pepijn erop en allemaal hapjes voor visite.
Pepijn en dochterlief flink verwent en zelfs ik heb iets lekkers gehad voor douchen van Rituals (ben ik fan van, zo lekker)
Ik heb weer een leuke dag gehad zo en veel mensen die hem nog niet gezien hadden waren er nu ook.
Heb dus een leuke dag gehad.

Liefs

Leuke verassing hoor!

Ik ben een weekendje bij mn ouders in Vlissingen met mn gezin. Ik kom nl. uit Vlissingen en woon in Groningen, nu Hanna geboren is wil alle familie en vrienden als ik in de buurt ben "baby kijken". Om te voorkomen dat er de hele dag mensen komen binnenvallen dan maar alles in 2 keer gister de familie vandaag mn vrienden.
Das best druk, maar dan ben ik er zometeen wel vanaf want de kids zijn best van slag van zo'n wereldreis+bezoekje.

@ Caat, dat hebben wij nou ook altijd!!
wij wonen in Beilen maar komen allebei uit egmond. als wij bij de ouders van mijn man op bezoek zijn dan is het ook altijd een drukte van belang. erg intensief maar wel gezellig.

@Reneke: Super hoor al was het dan niet meer helemaal een verrassing!

Wij houden in febr een feest voor vrienden en bekenden hier.
Komende zomer dan iets soortgelijks in Nld.

Reneke wat een leuke verrassing!
Wij hebben ook een kraamfeest gehouden en ik vond het ideaal, vooral omdat we het in een zaaltje van een kennis konden vieren zodat we zelf ook echt feest hadden. Dat we dat bij de vorige twee kinderen niet bedacht hebben.

Terug
Bovenaan