verre reis annuleren?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Wij zijn ook al een tijdje bezig zwanger te worden en nu lees ik op de site allerlei verhalen over vakanties. Wij willen in het najaar graag een verre reis maken.
Weet iemand hoe dit zit met een annuleringsverzekering?
Is zwangerschap een reden om te annuleren?
Is dit per maatschappij anders?
Bedankt!

Dit is geen reden om te annuleren voor de reisverzekering!
Zou een mooie boel worden als ze hiervoor uit moeten betalen, zijn ze direct failliet!

Volgens mij is zwangerschap geen reden om te verhalen op je annulerings-verzekering. Kun je niet beter een vakantie boeken waarvan je weet waarbij je je zekerder voelt als je er zwanger naartoe gaat ???

Ik zou gewoon even bellen met interpolis. Tel. 013-4621200
Dan weet je het 100% zeker.
Succes

Waarom zou je uberhaupt annuleren als je zwanger bent? Je mag vliegen tot de 6e-7e maand (afh van de maatschappij) dus je kunt gewoon gaan. Met wat ecxtra voorzorgmaatregelen en opletten dat je geen voedselinfectie krijgt, kun je volgens mij prima op reis. Bedenk: zwangerschap is geen ziekte maar een gezond proces!

Gewoon lekker die reis boeken en gaan zwanger of niet Ik ben ook toen ik 5 maanden zwanger was nog naar Bali (indonesie )geweest het enige waarmee je misschien wel een beetje rekening mee kunt houden is ,dat je voor bepaalde landen inentingen nodig heb en deze kunnen soms wel en soms geen kwaad voor de baby dus hierover moet je je even laten informeren bij de ggd

goede reis

Terug
Bovenaan