verrek zeg!

A

Anoniem

Guest
Naar aanleiding van de racties op mijn bericht "uit de oude doos" heb ik toch eens wat oude foto's van Lior erbij gepakt. Ik dacht namelijk echt dat die 2 niet op elkaar lijken!

Moeten jullie deze foto's eens zien... twee druppels water inderdaad toch??!! Grappig dat ik als moeder toch dat soort dingen gewoon niet zie!! Op  alle foto's zijn ze trouwens beide 11 maanden en een week.

MILO (en Lior)

LIOR

MILO

LIOR

Nou, ze lijken inderdaad echt heel erg veel op elkaar! Leuk om te zien zeg.
Groetjes mv Thom

Hoi hoi,

Niet normaal meer hee,wat een gelijkenis!!
Knappe snoetjes allebei en Stephanie je moet toch aan de bril denk ik hahaha,dat je dat niet ziet!

Liefs Kitty en Tess

Dat is inderdaad één gezicht!!
Ach, betrap me er soms ook nog op dat ik het snoetje van Kay, toen hij net geboren was, al moeilijk meer voor de geest kan halen. Schrik dan ook weer van de foto's..

Maar ze lijken heel erg op elkaar!

Esmé mv Kay

Ja het zouden idd dezelfde kndje kunnen zijn!! Leuk hoor!!

Gr. Natasja mv Jamie

Ja, ze lijken echt heel veel op elkaar, dat was al wel duidelijk !
Wat grappig dat je dat als moeder niet echt in de gaten hebt gehad. Blijkbaar spelen hele andere dingen toch ook mee in je beeldvorming, zoals bijv. karakter, gedrag en misschien ook geslacht.   En natuurlijk het leeftijdsverschil. En wij zien natuurlijk alleen maar de plaatjes, dan zie je de uiterlijke overeenkomsten ook sneller.
Lijken ze qua persoonlijkheden ook op elkaar?

Groetjes,
Ellen mv Julian

ja ik voel me echt superdom, ik ZIE het gewoon niet! Hahaha! Ze zijn qua personlijkheid 180 graden verschillend, werkelijk met ALLES zijn ze 100% anders. Dat zal ook wel meespelen denk ik. Ik dacht altijd dat Milo een kopie was van zijn vader en dat Lior toch ook wel wat van haar mama had maar helaas....    Wat vergeet je dat dan snel he, ze schelen maar een jaar en 5 maanden!

Hier ook een beetje "blinde mama". Dacht dat kahlyn meer op d'r papa leek. Maar toen ik babyfoto's aan inplakken was van jaycee. (ze is pas 3 1/2). Dacht verrek is het nou jaycee of kahlyn. Gelukkig was kon ik het aan de haarkleur en oogjes zien dat het jaycee was. Probeerde ook al om foto's te plaatsen van de vergelijkbare koppies. Maar helaas hyves werkt niet mee. Voor een volgend onderwerp dan maar.

grt nathalie

Terug
Bovenaan