A
Anoniem
Guest
Hanne houdt niet zo van fruit. Alle smaken van Olvarit zijn afgekeurd en deze weigert ze gewoon te eten. We hebben sinds een paar dagen ontdekt dat er één smaak van Alete is die ze wel wil eten (ja, ze heeft al heel jong een duidelijke eigen wil). Maar dat is natuurlijk een beetje eenzijdig en lastig omdat deze alleen in Duitsland te koop zijn.
Ik wilde nu maar eens gaan proberen met versfruit en ik vroeg me af of ze alle soorten fruit mag eten (ze is ruim 9 maanden). Ze houdt niet van appel, peer en banaan (deze al vers geprobeerd). Dus ik zat meer aan dingen als perzik, nectarines, aardbeien, meloen, frambosen, bramen etc. te denken. Weet iemand of ze dat allemaal al hebben mag? Alvast bedankt!
Groetjes Jansje
Ik wilde nu maar eens gaan proberen met versfruit en ik vroeg me af of ze alle soorten fruit mag eten (ze is ruim 9 maanden). Ze houdt niet van appel, peer en banaan (deze al vers geprobeerd). Dus ik zat meer aan dingen als perzik, nectarines, aardbeien, meloen, frambosen, bramen etc. te denken. Weet iemand of ze dat allemaal al hebben mag? Alvast bedankt!
Groetjes Jansje