vers fruit

Hallo,

Wij gaan dit weekend beginnen met fruit, en dan vers.   Nu heb ik in de supermarkt al gekeken, maar veel variatie is er nu niet, appel,peer,banaan.   Ivm allergie wil ik nog even wachten met kiwi,mandarijn etc.   Wat geven jullie zoal aan fruit? Oh ja, ons zoontje is nu 6 maanden.

Gr Sandra

Appel, peer en banaan is al best wat variatie hoor! Daarnaast ga je immers waarschijnlijk ook binnenkort met groente beginnen.
Als je iedere dag iets anders geeft, krijgt je kindje niet de kans om aan de smaak te wennen. Dus het is helemaal niet erg om regelmatig hetzelfde te geven.

Appel kookten wij trouwens eerst even kort, anders was het te hard om weg te krijgen voor hem. Toen hij een paar tandjes had, ging hij wat van ongekookte appels afschrapen, maar hiermee kreeg hij nog erg weinig binnen. Dus wij hebben nog best lang de appel altijd heel even gekookt.

Groetjes,
Helena

Hoi,

Mijn dochtertje was ook altijd gek op meloen. Het is wel een koeiboel omdat het heel sappig is, maar ze vindt het heerlijk. Ook gaf ik haar wel eens perzik. Of een uitgeperste sinasappel gemengd met liga.

groetjes,

Desiree

Terug
Bovenaan