verschijnselen bij zwanger zijn

A

Anoniem

Guest
hallo mensen,

ik heb een vraag de laatste tijd ben ik vaak misselijk als ik het smorgens eet, ik heb ook vaak hoopdpijn en buikpijn en ben vaak misselijk. Mijn buik is dikker en ronder aan het worden terwijl ik afval, verder moet ik vaak naar de wc en doen mijn borsten pijn.

kan iemand mij misschien helpen of ik dan nu ook echt zwanger ben. of jullie dit hetzelfde hebben gehad. Ik kan de test nog niet doen op dit moment omdat mijn vriend pas in het weekend komt en ik het samen met hem wil doen.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

mvg angeltijgertje

hoi angeltijgertje
je zult toch echt een test moeten doen om het zeker te weten.ik had zulke verschijnselen elke maand voor het zwanger worden,maar was niet zwanger.en toen ik wel zwanger was voelde ik de eerste weken niks.en bij een ander is het wel het bewijs van zwangerschap.dus nog 2 daagjes geduld of vast alleen aan de slag om uit de onzekerheid te zijn.
groetjes kari

hallo angeltyger,

ik heb de zelfde symptonen als wat jij hebt ook heb ik een gevoel net of er een bal of ietsdergelijks in mijn buik zit.
ik heb een test gedaan en die test was na een paar minuten negatief toen heb ik hem weggegooid en de volgende dag kreeg ik een gevoel door me heen dat ik de test uit de prullenbak moest halen en toen keek ik en was hij positief nu weet ik wel dat de test na zoveel tyd niet meer betrouwbaar is maar een test word toch niet zomaar positief ben je toch wel dat hormoon voor nodig niet dan!
ik ben bij de dokter geweest en daar was de test nagatief en moet ik wachten tot ik ongesteld word ik ben gewoon aan de pil omdat wij er geen kindje bij wouden in 1ste instantie omdat ik zwangerschapsvergiftiging heb gehad! dus maar ben wel eerder gestopt met de pil omdat ik er 1 vergeten was en toen had ik er nog 1 inzitten dus ben 2 dagen eerder gestopt dus het kan best zo zijn dat ik het toch ben zegt de kraamhulp van mijn tante want ik heb wel alle symptonen!

ik kan je niet zeggen of je nou wel of niet zwanger bent alleen ik denk dat ik het wel ben mijn gevoel zegt het ook maar heb de zekerheid nog niet je zal dus een test moeten doen en dan nog kan de test negatief zijn terwijl je wel zwangerbent!!
dus gewoon blijven testen naar eeen week als je test negatief is en de klachten blijven het zijn toch zwangerschaps verschijnselen!

ik hoor het graag als je een test hebt gedaan of wat anders!

groeten mama van devran

daar had ik ook last van.
En ik ben zwanger.... maar dat zegt verders nix!
gewoon een test doen dan weet je het zeker.....

groetjes hanna

hallo,

ik heb de test gedaan die goedkope van het kruidvat merk. De test was negatief. Zelf ben ik ook een keer nog de pil en heb nu  toch mijn maandelijkse probleem  gekregen maar de verschijnselen blijven. Daarom ga ik toch een test doen bij de dokter. Omdat ze vaker zeggen dat je toch  je maandelijkse probleem  kunt  krijgen als je zwanger bent. Ik zelf hoop dat het wel zo is. Maar zou het niet ook gewoon een schijn zwangerschap kunnen zijn? Dat hoor ik ook vaker. Ik hoop alleen niet dat dit kwaad kan.

mvg angeltijgertje

hallo angeltijger,

ik ken het probleem! ik heb ook een gevoel dat ik zwanger ben en heb een test ook bij de dokter gedaan had hiervoor ook een kruidvat merk gekocht maar mijn klachten blijven zoals misselijk de hele dag heb van de week hele zere borsten gehad en mijn buik voeld vreemd ik heb een gevoel of er iets in zit heel straks en anders ik ben wel vorige maand een paar dagen eerder met de pil gestopt omdat ik er toch al 1 vergeten was dus denk stop ik eerder maar heb over het hoofd gezien op de bijsluiter dat je dan 7 dagen veilig moet doen! en dat hebben wij toen niet gedaan en volgens mij hebben we het ook nog 2 keer gedaan in de periode dus dubbel op kans!

welke klachten heb jij dan als ik vragen mag want je hoeft toch niet alle klachten te blijven houden sommigen kunnen toch ook iets afnemen zoals de borsten! heb ik bij mijn zoontje ook niet gehad heb ik alleen maar hele dagen voor de wc gelegen tot dat ik in het ziekenhuis kwam te liggen viel in 1 week bijna 10 kilo af maar goed zo slim heb ik het nu niet hoef niet te spugen maar ben wel heeel moe en spierwit de hele dag als ik me zo voel! vaak zijn het toch wel symptonen die erbij horen he!
maar goed heb gister de laatste pil gehad en moet dus wachten tot ik ong ben geworden en dan kijken hoe slim ik het ben zegt de dokter als ik het minder dan anders ben of ik blijf beroerd moet ik testen weer want moet ik wel zwanger zijn ben ik ongeveer 4 weken zwanger dus!!!   ik heb nu eigenlijk wel een hoop dat het zo is wij wouden er helemaal geen kindje bij maar nu het zo gaat allemaal wil ik wel terdege dat de test positief uitslaat gek he!!

nou ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat en wou je graag een kindje omdta je ook aan de pil bent??

ik hoor je nog wel!

groeten mama van devran

Volgens mij is er met goedkope kruidvattesten niets mis. Die doen het net zo goed als de test bij de dokter, die werkt namelijk precies hetzelfde. De KV-test liet bij mij een dikke blauwe streep zien en ja, dat klopt wat ik ben hartstikke zwanger (en dat merk ik aan alles, maar heb het inmiddels ook gezien op de echo).
Dus gewoon even afwachten.... en anders opnieuw proberen!!!
Succes!

bij mij deed de kruidvat test ook echt goed zijn werk!
een dikke blauwe streep na 1 dag overtijd!

liefs Wilma

Terug
Bovenaan