verschijnselen voor nod

A

Anoniem

Guest
hallo
ik vraag me af of er meer mensen zo ongeduldig zijn als ik
ik probeer al weer 5 maanden zwanger te raken maar tot op heden niks maar elke x als ik een week voor mijn nod zit ben ik niet te harden en ga ik weer voor zo een vroege test en die zijn zo lekker onduidelijk dus dan haal ik er nog maar 1 nu zit ik dus weer een week voor mijn nod en zaterdag ga ik naar een walibi maar voor een vroege test is het dan te vroeg nou vraag ik me af of het geen kwaad kan al die achtbanen heb deze keer wel last van mijn borsten maar is niet zo erg dat ik durf te hopen zwanger te zijn pffff wachten is vereselijk

Hoi mamadennie,

weet precies hoe je je voelt. Ik ben ook zo lekker ongeduldig aangelegd.. Ik heb bij mijn zoontje destijds denk ik wel voor meer dan €200,.- aan tests gedaan...
Maar om antwoord te geven op je vraag..
Het geeft niks hoor die achtbanen. Als je nu zwanger zou zijn deze maand is het vruchtje nog zo ontzettend klein en zit nog ver verscholen aan het schaambod en dus goed beschermd...
Dus ik zou zeggen Veel plezier in walibi.
En succes met het wachten.. die 2 weken kunnen gevoelsmatig zo ontzettend lang duren!

Groetjes M

hoi m

dank je voor je reactie
ben blij dat ik niet de enige ben die zo ongeduldig is
heb mijn vriend beloofd dat ik deze keer zou wachte tot de dag dat mijn menstruatie zou moeten beginnen maar of ik dat ga volhouden weet ik niet

groetjes d

Hey
ik heb 29 april me nod en ga 30 april naar wilibi world...
Ik denk niet dat het nu kwaad kan hoor die achtbanen!
Geniet van dagje walibi (ga ik ook doen)
Hoop dat je snel zwanger bent...!

Hey
ik heb 29 april me nod en ga 30 april naar wilibi world...
Ik denk niet dat het nu kwaad kan hoor die achtbanen!
Geniet van dagje walibi (ga ik ook doen)
Hoop dat je snel zwanger bent...!

Ha mamadennie,

Helemaal herkenbaar hoor. Ik moet wel zeggen dat het de ene maand erger is dan de andere. Mijn man zegt elke keer, wacht nu maar gewoon tot je 1 week over tijd bent.... maar daar heb ik echt geen geduld voor.

Succes met wachten! Lekker genieten hoor van Walibi.

Groetjes,

Ha mamadennie,

Helemaal herkenbaar hoor. Ik moet wel zeggen dat het de ene maand erger is dan de andere. Mijn man zegt elke keer, wacht nu maar gewoon tot je 1 week over tijd bent.... maar daar heb ik echt geen geduld voor.

Succes met wachten! Lekker genieten hoor van Walibi.

Groetjes,

hi,

moet geen kwaad kunnen hoor, in de achtbaan behaal je bepaalde snelheden die " je kindje nog niet aan kan, maar echt een kindje zit er dan nog niet in jou. en wanneer je snel door de bochten gaat krijgt je buik een flinke druk en af en toe stoten. dat is niet goed als je kindje al goed in je buik zit omdat het dan ook de knallen opvangt, maar dat is nu dus nog niet aan de orde.

dus heel veel plezier! ik zal naar je zwaaien!! haha, vanaf hier zie ik namelijk het punte van de achtbaan.

Terug
Bovenaan