Verschijnselen...wanneer??

A

Anoniem

Guest
Hallo Iedereen!

Vorige week woensdag heb ik mijn ovulatie gehad en netjes geklust uiteraard!
Ik voel al een aantal maanden mijn ovulatie, maar nu bleef het gevoel zeker een week. (had wel een ovu test gedaan en die was overduidelijk positief die dag)
Nu is alles weer normaal (ben alleen snotverkouden) en ik vraag me af of er meiden zijn die zwanger waren zonder alle verschijnselen? Zoals zere borsten, misselijk etc.

Of heeft echt iedereen last van zwangerschapskwaaltjes in de eerste weken?

Groetjes Blondje

nee de meesten hebben geen klachten totdat ze ongeveer 7 weken zwanger zijn. Ik had zelf wel pijnlijke borsten vanaf de eisprong. Dit werd steeds erger.... maar ik hechtte er geen waarde aan omdat ik het ook altijd heb als ik ongie moet worden. Maar achteraf vond ik het wel in het plaatje passen.
Dus alleen als je ongie uitblijft en je een positieve test hebt, kun je er vanuit gaan dat je zwanger bent.
Ik heb me wel eens vanalles verbeeld. Ik voelde me soms al misselijk, pijnlijke borsten.... enz.... ik was zelfs overtijd, maar niet zwanger hoor. Dus hecht daar maar geen waarde aan...... je geest kan hele gekke dingen doen met je lichaam.... gewoon rustig afwachten dus.... zucht.... wat duren 4 weken dan lang hè?? Sterkte meid...

xx

Hallo
Ook hier iemand die bijna geen klachten heeft! Ben nu net overtijd maar lees dat het nog niet hoeft te betekenen dat ik zwanger ben helaas! Nog even afwachten maar dus! Maandag ga ik testen spannend!
Wachten duurt zoooo lang! hihi

hoi
ik had vorige week ook een positieve test,ook braaf geklust.ook de hele week pijn in me buik gehad,nu zakt is het weg.alleen vanmorgen loop ik naar beneden,braak neigingen,snel wat gedronken begon het weer af te zakken.
hou me daar niet meer aanvast.ook al moet ik ongi worden wordt ik misselijk en pijnlijke borsten.
als ik 26 niet ongi ben dan ga ik pas geloven,ik heb nooit langer een cyclus van 24 dagen.eerder dat nog eerder ongi wordt.
heb evt een test in huis omdat het weekend is.ik die dag moet werken.
gr marjan

hoi bloempje,

nou bij de 1ste kwam het rond 4,5 week al.
bij de 2de dag voor me nod dag toen wist ik al genoeg.werd s´avonds erg beroerd en nod dag getest en 2 strepen.zijn er ook zat die nergens iets van merken.die gaan door hun zwangerschap of er niks aan de hand is.
gr

Hallo!

Vrijdag is mijn NOD dag, maar ik hoorde van kennis dat je 10 dagen na je ovu al kunt testen (met test van Mat Care) Iemand daar ervaring mee?

Succes iedereen en inderdaad die 4 weekjes die normaal voorbij vliegen, duren nu een eeuwigheid!

Bij mijn eerste zwangerschap was ik 7 dagen overtijd voordat ik een positieve test in handen had. Hoewel ik totaal geen klachten had (tot de avond voor de positieve test, toen had ik een opgeblazen buik) voelde ik dat het goed zat. Intuitief zeg maar. Geen kwaaltjes zegt dus helemaal niets!

ha blondie,

zie dat jouw nod dag 25 sep is ???
ik 26ste dag erna.
aftellen maar weer.
gr marjan

Terug
Bovenaan