Verschijnselen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje:
Wanneer kun je al bepaalde verschijnselen krijgen als je zwanger bent?
Ik moet over 2 weken ongi worden, maar ik merk dat ik best veel buikpijn heb, hoofdpijn is ook regelmatig aanwezig, was misselijk zo nu en dan.
Nu ben ik sinds 3 weken van de pil af.
Gisteren was mijn vruchtbare periode.
vanaf de dag dat ik ben gestopt met de pil, vrijen we bijna iedere dag. Bijv. gisteren, toen zat er wat roze in mijn sip (na het vrijen) dat zat dus bij het sperma in dat er nog uit kwam. Ja sorry voor de tekst en uitleg, maar ik wil het even vragen.
Hoe lang ben je meestal al zwanger als je verschijnselen krijgt.

Hoi Yteke, je kan volgens de boekjes een week na je eisprong zwangerschaps symptomen beginnen vertonen, maar je cyclus kan nog gestoord zijn door het pilgebruik.
Ik had dat ook hoor in't begin (nog altijd eigenlijk), je voelt vanalles dat je niet gewoon bent, maar je lichaam moet echt terug wennen!
Veel succes!

hoi hoi
ik had dit ook drie weken na het stoppen van de pil een roze wolkje in de pot na het vrijen en daarna een week buikpijn tot op de 28 ste dag gewacht en een test gedaan (ik had geen idee hoelang mijn cyclus zou zijn) dus dag 28 getest en zwanger direct na de pil dus geen menstruatie meer gehad de eerste drie weken leken heel erg veel op jou verhaal dus ik zou als ik jou was gewoon volgende week zaterdag testen en dan om de week want je menstruatie kan ook uitblijven omdat je gestopt ben met de pil!!
ik hoop dat je zwanger bent!
liefs sandra 15 w & 5 d zwanger

Hoi Yteke,

Mijn allereerste klachtjes (dat waren er niet veel). Als eerst merkte ik dat ik 's avonds en 's nachts misselijk was. Dit begon ongeveer een week na mijn Ovulatie. Die misselijkheid werd steeds erger en dat was ook eigenlijk het voornaamste.

Ik het begin heb ik erg moeten wennen aan het "niet slikken van de pil" Ik kreeg allemaal klachtjes, hoofdpijn, zere borsten, buikpijn, misselijk en dit heeft wel 2maand geduurd voordat dit gevoel over was. Dus het kan ook nog zijn dat je aan het afkicken bent van de pil. Ik hoop voor je natuurlijk dat het raak is maar hou er wel rekening mee.

Groetjes Bibi 4wk4dg

Terug
Bovenaan