Verschijnselen

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Voor degene die al eens zwanger is geweest even een vraagje: Wanneer kregen jullie zwangerschapsverschijnselen? Direct al of na een paar weken?

Jullie reacties zijn meer dan welkom!

Groetjes

Hoi,

Ik heb een dochtertje van anderhalf jaar oud. Achteraf was ik heel erg snel op mijn tenen getrapt, voordat ik wist dat ik zwanger was en mijn tepels waren erg gevoelig niet pijnlijk maar een prettig gevoel en er kwam veel wit/creme kleurig slijm uit mijn tummy.
2 Weken na de positieve test werden mijn tepels domker bruin en erg groot. Mijn man zei dat het net abrikozen leken.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Succes verder. Groetjes van ons.

Dat verschilt per persoon en ook weer per zwangerschap. Bij de eerste voelde ik gelijk dat ik zwanger was, nog voor dat ik overtijd was.

Deze keer had ik het juist niet verwacht dat ik in die bewuste maand zwanger zou zijn. Was verkouden en voelde verder niets aan mijn lichaam....en toch was het raak.

Groetjes Mosy

Dat wisselt echt per persoon. De een heeft een week na de bevruchting al kwaaltjes en de ander pas na 4 maanden. Is echt geen lijn op te trekken.

Volgens mij kreeg ik na een paar weken pas verschijnselen, maar ik ken ook mensen die meteen voelde dat ze zwanger waren.

Spannend joh, wij of eigenlijk ik (mannen kennen dit gevoel niet zo) zit ook weer in spanning of ik ongi word of niet. Misschien blijft het daarom gewoon weg.......

groetjes

Ik kreeg pas klachten na een paar weken maar ik ken genoeg vrouwen die meteen voelde dat ze zwanger waren.

gr

Ik voelde het 9 dagen na de bevruchting / eisprong. Een week voor m'n nod.

Terug
Bovenaan