VERSCHIJNSELEN??????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Wat kan een mens knettergek worden van zijn eigen lichaam. Ik heb nu al zeker 5/6 dagen het gevoel dat ik ongi ga worden. Had gehoopt het 1 mei, 14 dagen na mijn eisprong te worden. Maar nee niets. Ik heb al sinds zeker 10 dagen heel gevoelige tepels en borsten. En ben ook een week doodmoe geweest. Kon gewoon mijn ogen niet open houden. Heb dit aan de weersverandering toegeschreven. Nu heb ik gisteren al de hele dag last gehad van mijn borsten, ze waren en zijn ontzettend opgezwollen. Ik doe gisteravond mijn bh uit, het deed gwoon zeer. ook in bed liggen zonder bh was gewoon te pijnlijk. Ik heb dus geslapen met een sport bh aan. Ik heb dit voor de pil nog nooit gehad. Hebben meer dames dit voor hun ongi.
Want ik snap hier niets van, ik denk echt niet dat ik zwanger ben, het is pas ronde 1. Maar dat je zo'n last kunt hebben om ongi te worden heb ik ook nooit geweten.
Nou vanm,orgen was mijn temp. nog hoog. Morgen is het dag 28 van mijn cyclus en dus 16 dagen na mijn eisprong. Dus we wachten rustig af.
Maar gek word ik er wel van, al die verschijnselen.

Liefs Doortje

Hoi!!

So hee je hebt toch  veel verschijnselen van zwanger zijn zeg!En dat je pas net bezig bent wil niks zeggen!2 vriendinnen van mij zijn ook zwanger ook al na ronde 1!!
Ik zit in ronde 4 ik heb als het goed is net de eisprong gehad.Weer afw8ten dus!!
Ik heb nooit klachten zoals jij nu dus ik zou een testje halen succes!!!!!
ik  voor je!

Groetjes...

Hoi Doortje,

Spannend hoor!!!!
En het kan echt alle kanten op. Ja, je lichaam kan je voor de gek houden en is misschien nog aan het ontwennen van de pil, maar het kan ook best zwanger zijn inhouden..... die eerste ronde zegt niks: ik was bij de eerste ook direct zwanger .

En verschijnselen? Toen ik zwanger was, was ik ook enorm moe (dat hield wel een paar weken aan, gaaaaap) en inderdaad gevoelige borsten (al was dat niet zo erg dat ik er niet gewoon mee kon slapen).

Ga echt enorm hard voor je duimen          dat je op het januari-forum een lijst bij mag gaan houden      (en dan ga ik voor mezelf nog heel hard hopen dat ik dan op die lijst mag).

Groetjes,
Marije

Hoi doortje,

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij ben je gewoon vreselijk zwanger!
Kan je niet testen? Ik word er helemaal nieuwsgierig van als ik je verhaal lees. Ik denk namelijk dat je een geluksvogel bent en gewoon de eerste ronde meteen raak!

Liefs,
Katie

He Doortje,
Lijkt toch verdacht veel op zw.klachten!!! ik hoop het voor je, zou mooi zijn, hoef je ook niet zo lang te wachten! Want 9 maanden wachten op een kindje is toch heel anders dan 9 maanden wachten om zwanger te worden, lijkt me.
Succes
Manon

Hoi Dames

Bedankt voor jullie reacties. Maar toch ga ik er van uit dat ik ongi word. Ik weet ook niet waarom. Misschien om me zelf een teleurstelling te besparen. Als ik morgen niet ongi word, dan begint het denk ik pa echt te kriebelen.
Mijn man en ik hebben afgesproken, mocht ik a.s donderdag nog niet ongi zijn te gaan testen. Dan is hij namenlijk ook thuis.
Maar vooralsnog denk ik het morgen te worden, zal me wel benieuwen, zul je zien dat ik het pas over een week word of zo. Is mijn cyclus van slag. Tja het kan allemaal.
Ik blijf dus nog even wachten en wachten en wachten!!!

Liefs Doortje

Hey Doortje,

Het is   net of ik mijn eigen verhaal lees. Ik had ook ook 1 mei moeten worden maar nog steeds niets. Ik heb me   ook voorgenomen om donderdag een test te doen als ik dan nog niet ongi ben geworden. De zijkant van mijn borsten doen zeer. Het is net of ik spierpijn hebt. Vorige week erg last van mijn buik en rug gehad. Nu heb ik daar geen last meer van?!?!? Ik ga er ook maar vanuit dat ik ongi ga worden. Ik heb het al een paar keer gehad dat ik het 3 dagen daarna toch werd. Afwachten maar. We houden elkaar op de hoogte!!

Heey Doortje!

Wat spannend allemaal zeg! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, en dan natuurlijk d.m.v. een positieve test!!!

Succes ermee hoor, groetjes van Bloempje.

Terug
Bovenaan