Verschijnselen

Hoi,
Ik zou volgende week donderdag ongesteld moeten worden maar ik zit mezelf ondanks alle goede voornemens om het niet doen, al weer helemaal gek te maken. Het komt eigenlijk doordat ik vanochtend heel veel afscheiding had, dus hoop ik direct dat het een verschijnsel is. Ik hoop toch echt wel stiekem dat er toch eentje van die 250.000 is doorgezwommen!!! Het zou toch kunnen...............

Tuurlijk kan dat! Kijk maar naar het verhaal van Meurrie!!
Slijm is een goed teken hoor! Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het de afgelopen maanden tot aan mijn ongi heb gehad en ik niet zwanger bleek.
Sterkte nog die laatste paar dagen!!!!

gr.Inge

Hai Noortje,

Tuurlijk kan het zo zijn. Alles is mogelijk. En met hopen is niets mis mee, alleen maak jezelf inderdaad niet te gek ermee. Spannend.

Veel succes!!

Groetjes Sabrina (Sab)

Ik zal voor je duimen dat je inderdaad een mega goeie zwemmer hebt gehad! Eentje die alle recors heeft verbroken!. Hou je taai, ook al is dat niet makkelijk En vergeet niet, lukt het deze keer niet dan gaan we met volle moed door naar de volgende ronde

groetjes
Sjanneke

Bedankt voor jullie lieve woorden. Het zou toch wel een giga stunt zijn: 2e IUI, mega-slecht kwakje en dan zwanger. Maar durf er toch niet aan te denken. We wachten gewoon rustig verder.....

Terug
Bovenaan