verschijnselen

A

Anoniem

Guest
Hallo

Heb volgende week zondag de 16e m'n nod.
Hebben flink geklust en nu heb ik het idee dat is misschien wel gelukt is. Weet alleen niet of ik dat nu al zou kunnen voelen.
Heb last van kleine steekjes links in de onderbuik, veel afscheiding en rommelende darmen als ik naar bed ga en moet vaker plassen.

Ben heel benieuwd zijn vanaf december bezig.

Nou ik hoop het natuurlijk voor je, maar ik zou niet al teveel op je lichaam gaan letten. Heb ik afgelopen maand ook gedaan.... dacht helemaal zwanger te zijn... maar was dus echt helemaal abuis.. vet ongie nu...
Duimen maar en afwachten.... ik hoop `t voor je...

inderdaad wat bloempje zegt... Ik hoop het ook van harte voor je... Nadeel is alleen dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden. Bij mijn zoontje had ik elke maand alle verschijnselen en was er helemaal niets. En toen ik zwanger bleek te zijn had ik juist nergens last van...
Zal wel voor je duimen!!

Groetjes M

he kokkie ik hoop het voor je, mijn nod is de 17de en ben ook sinds december bezig. ik heb ook echt het gevoel dat het deze keer raak is, heb door middel van ovulatie testen ook sex gehad op de dag en voor de dag van mijn ei.

dus ik duim voor ons beide

Dank je

ben heel benieuwd nog effe wachten tot zondag de 16e

hoi,

Mijn nod is ook zondag de 16e, is nog maar de eerste ronde, maar toch heb ik het gevoel dat het al raak is. Vorige keren ging het ook zo snel. Voel me weer precies hetzelfde. Misschien veel te optimistisch........
Alleen ga ik deze week op vakantie, dus twijfel of ik woensdag al zo´n test zal doen die je 4 dagen voor je nod kan doen.
Vind het ook ze wat om op vakantie te gaan testen, als er niets komt weet ik t natuurlijk ook....

Ben heel benieuwd kan bijna niet wachten.
Maar ik merk altijd meteen als ik m'n ongesteldheid krijg s'morgens meestal.
We zijn volgende week ook drie jaar getrouwd zou heel leuk zijn om op die dag te testen.

Hoi Hoi

heb echt bijna geen geduld meer maar moet nog effe wachten. Volgens m'n nod kalender kan ik zaterdag testen wacht wel tot maandag of dinsdag.

Dan zijn we ook drie jaar getrouwd.

Terug
Bovenaan