Verschil ClearBlue en Predictor.....?

A

Anoniem

Guest
Hi Allemaal

Denk dat ik hier op de juiste plek ben, voor mijn vraagje... Wij zijn inmiddels sinds Okt 05 - 6mnd - druk aan de klus... Maar helaas door veel gereis in ons leven (niet samen) natuurlijk altijd mn eisprong gedurende die tijd... Maar ok, het is nu 5 April en zou eigenlijk op 7/8 April mijn NOD hebben.. Kon m'n zenuwen alleen niet meer in bedwang houden vanmorgen, en heb een Clearblue uit mijn tas (...altijd voorraad ) gehaald, en dus vanmorgen al, natuurlijk veel te vroeg , de test gedaan.... Op het moment dat de test gedaan had, natuurlijk weer gezond verstand gekregen, en mezelf uitgelachen.. maar... De test wat positief.... althans een  lichte verticale streep... Natuurlijk kan ik het niet geloven, en heb vanmorgen 2nieuwe testen gehaald/uitgevoerd... 1xPredictor en wederom de ClearBlue... en jawel, volgens de Predictor ben ik niet zwanger, en de 2e Clearblue test was wederom positief... Begrijp er helemaal niets meer van...

Hoop dat jullie hier iets over weten...

Heel veel succes allemaal,
Liefs
B

Hoi Brig,
Spannend zeg!!!

Ik zou het nog even een paar daagjes de tijd geven en dan na de 7de/8ste testen!!!

Nog even vol houden!!!

Ik zal voor je duimen!

Gr. Leah

quote: Brig schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2006 17:58:47'));

Hi Allemaal

Denk dat ik hier op de juiste plek ben, voor mijn vraagje... Wij zijn inmiddels sinds Okt 05 - 6mnd - druk aan de klus... Maar helaas door veel gereis in ons leven (niet samen) natuurlijk altijd mn eisprong gedurende die tijd... Maar ok, het is nu 5 April en zou eigenlijk op 7/8 April mijn NOD hebben.. Kon m'n zenuwen alleen niet meer in bedwang houden vanmorgen, en heb een Clearblue uit mijn tas (...altijd voorraad ) gehaald, en dus vanmorgen al, natuurlijk veel te vroeg , de test gedaan.... Op het moment dat de test gedaan had, natuurlijk weer gezond verstand gekregen, en mezelf uitgelachen.. maar... De test wat positief.... althans een  lichte verticale streep... Natuurlijk kan ik het niet geloven, en heb vanmorgen 2nieuwe testen gehaald/uitgevoerd... 1xPredictor en wederom de ClearBlue... en jawel, volgens de Predictor ben ik niet zwanger, en de 2e Clearblue test was wederom positief... Begrijp er helemaal niets meer van...

Hoop dat jullie hier iets over weten...

Heel veel succes allemaal,
Liefs
B

Hallo Brig

Het kan natuurlijk goed waar zijn dat je zwanger bent, maar ik heb ook vernomen dat je voordat je ongesteld wordt ook het zwangerschapshormoon in je lichaam heb die net voor die tijd een hogere waarden heeft!!??? Ik hoop voor je dat ik geen gelijk heb!!
Succes

Liza

Hoi,

Het verhaal over het hogere zwangerschapshormoon voor je ongi heb ikzelf nog nooit gehoord eigenlijk. Wel zeggen ze dat je beter niet voor de NOD kan testen omdat veel zwangerschappen in een heel pril stadium nog mis gaan en dan lijkt het alsof je ongi later komt. Dan kun je dus wel heel vroeg positief testen maar kan je alsnog ongi worden.

Wat ik wel weet....het is algemeen bekend dat predictor pas heel laat positief test en dat clear blue veel gevoeliger is. Dus gezien jouw verhaal kan dat wel kloppen. Als je er nog niet zeker van bent kan je eens een kruidvat test proberen, die staan ook wel goed bekend. Maar volgens mij kan je gewoon alvast feliciteren!!!

Heb je al bepaalde zwangerschapsverschijnselen, had je al een vermoeden dat het raak kon zijn???

Groetjes, Jetje

Voor mij geen predictor meer, toen ik zwanger was van mijn zoon had ik eerst met predictor getest. deze was toen negatief. 4 weken later positief.
In januari 2006 was ik overtijd, eerst getest met een test van de apotheker, deze was toen vaag positief. Daarna nog een van predictor er tegen aan gegooid, deze was negatief. Dus toen had ik nog geen zekerheid, maar ik had gewoon het gevoel dat ik zwanger was. helaas is het toen in een vroege miskraam geeindigd. Mocht het nu weer lukken om zwanger te worden, dan koop ik geen predictor meer. Van clear blue heb ik goeie verhalen gehoord. dus daar zou ik dan eerder voor kiezen.

groetjes,
dees

Hi Jetje

Bedankt voor je reactie..!

Het is echt wel lachwekkend; heb vannacht om 4uur weer een test gedaan.. wel weer Clear Blue, en wederom positief.... Kan echt op dit moment nergens anders meer aan denken... Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de vorige maanden veel meer verschijnselen had dan nu... Denk dus echt wel dat je jezelf behoorlijk wat aan kan praten... heb de vorige keren ook 1dag voor of op NOD getest, maar nog nooit een streep gehad.. ga er dus wel een beetje van uit, dat het niets met de ongi te maken heeft.... Ik heb wel sinds een week enorm gevoelige borsten, vooral de tepels, echt alleen overdag, als ik opsta pas na paar minuten.... Heb wel sinds een paar dagen enorm last van hormonaal gedrag... Reageer niet altijd zoals ik normaal zou doen.. Maar goed, ik dacht dat het waarschijnlijk wel PMS of zo zou zijn..

Nog wel super spannend, en ook heel onwerkelijk.... dacht altijd dat bij een positieve test ik het van de daken af zou schreeuwen, maar dat is dus niet het geval... Hopen dat de testen postief blijven... :) help Clearblue aan hoge verkoopcijfers... Ik ga iniedergeval wel die Kruidvat test halen...!

En jij....? sorry ben nieuw hier, dus weet echt nog niets van niemand....

Liefs
B

Kijk... begrijp dus echt niet hoe dit werkt... maar jullie allemaal bedankt voor jullie lieve reacties... Hoop dat het voor ons allemaal positief uitpakt...

Hou jullie op de hoogte.

Liefs
B

Hoi Brig,

Allereerst van harte gefeliciteerd, na meerdere positieve testen mag je er toch wel zeker van zijn. Ben je er  nog een beetje beduusd van dat je het deze maand niet had verwacht ofzo?

Ik zit zelf in ronde 5 voor ons 2e kindje. Heb de afgelopen maanden al zoveel gevoeld dat ik dacht dat ik zwanger was, maar telkens toch ongi. Heb ook niet echt een regelmatige cyclus, de langste was 35 dagen, vorige maand 27 dagen. Nu zit ik inmiddels op dag 30 en ben er deze maand niet zoveel mee bezig geweest en moet zeggen dat ik nu ook bijna niks voel. Wel hele zere borsten en tepels, maar ja dat kan ook pms zijn.
Ik wacht het nog maar rustig even af, zolang mijn zenuwen onder controle blijven, heb vorige maand al voor een vermogen aan testen verspild.

Ik hou je op de hoogte, jij heel veel plezier met je zwangerschap, geniet ervan!!!!!

Groetjes, Jetje

Terug
Bovenaan