verschil in hartslag

hallo,

hier weer zo'n zeur die niet kan wachten tot de 20 weken echo,.

ik weet dat de hartslag van de baby meestal niets zegt over het geslacht, dan weer is een snelle een meid dan weer een jongen.

mijn twee meiden hadden allebei wel echt een hele snelle hartslag het leek wel een sneltrein, toen ik de hartslag hoorde van onze 2e hoorde ik meteen vergelijking met de 1e, nu hebben we vandaag voor het eerst het hartje gehoord (14weken) en die ging echt zo langzaam vergeleken bij de andere twee,.....

zou het dan misschien......

zijn hier meiden met een zoon en dochter waarin het verschil te horen was,

groetjes janneke mv lotte en feline, 13.6 wkn zwanger

Tja hier 2 knullen en die hadden allebei een hoge hartslag waarbij het bakerpraatje zegt dat het meiden zouden zijn.... eh toch niet hihi.

Deze keer met 14 weken het hartje gehoord en die varieerde zoveel dat het op basis van de bakerpraatjes nog alle kanten op kan of het er stiekum 2 zijn  (maar aangezien we al 2x een kijkje binnen hebben mogen nemen weten we zeker dat dat niet waar is).

Toch maar wachten op de echo dus hihi

groetjes,
Marije

Ha Janneke,

De hartslag bij mij was rond de 180, is dat een jongen of een meisje? Ik heb geen idee. Bij mijn vorige zwangerschap dacht ook iedereen dat het een meisje was, maar het is toch echt een knul.
En een week voor de bevalling zei de gyn na een echo dat onze spruit hooguit zeven pond zou zijn, nou het werden er ruim 9 1/2. Dus ik wacht gewoon af en zie het wel!

groeten,

Erica

Mm verschil in hartslag? jongen/meisje? hahah heb er nog nooit van gehoord en ook nog nooit op gelet om eerlijk te zijn. Ik mag over 2 en halve week naar het hartje gaan luisteren en dan zal ik eens opletten.

ik wist het eerst ook niet hoor maar toen ik zwanger was van de 1e wisten we niet wat het werd en toen zei de vk met een week of 32, dat ze aan de snelle hartslag hoorde dat het een meisje werd, en gelijk kreeg ze!

tijdens mijn bevalling van de 2e zeiden ze ook dat ze ongeveer 3 kilo zou zijn, nou dat werden er ruim 4.

er zit niks anders op dan afwachten....

Terug
Bovenaan